• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters

Meer
4 jaren 5 maanden geleden - 4 jaren 5 maanden geleden #46044 door joop1981
@marcob
Zoals DonC hierboven al omschreef zag ik de buit-in camera update een maand geleden uitsluitend op de Koreaanse site staan.
update.hyundai.com/KR/KO/builtin-cam/bcamUpdate/update
En dat is nog steeds zo.
Daar is voor de Tucson Hybrid een bestand te downloaden van 237 MB wat heet : NX4H.DVRS.KOR.01.04_m00.01_c00.02_210726.img
Op een andere site las ik dat het vermoedelijk toch om een toegevoegde accesoire gaat, die uitsluitend in Korea geleverd word. (zie foto)
Bijlagen:
Laatst bewerkt 4 jaren 5 maanden geleden door joop1981.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Walker74, marcob

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #46058 door pantagifro
Updaten tijdens het rijden is geen probleem je hoeft geen handelingen meer te verrichten als de update is gestart.

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #46077 door 6f159d482941568f67f91554cd58eb2a
ik heb zojuist mijn navigatie geïnstalleerd op mijn i40 2.0 i-catcher automaat bouwjaar 2012 zonder problemen . gen 1 Russisch oost europa taal Engels alles is goed gewoon in het Nederlands .
ik wil iedereen bedanken .Super

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #46098 door Kale kletser
Hoi,
Ook ik wil natuurlijk graag de laatste updates hebben. Nu lees is dat je ook je "firmware" hebt ge-update?
Is dat allemaal ook voor een digibeet als ik te doen of heb je daar behoorlijke kennis voor nodig?

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #46101 door bert.ba2

Hoi,
Ook ik wil natuurlijk graag de laatste updates hebben. Nu lees is dat je ook je "firmware" hebt ge-update?
Is dat allemaal ook voor een digibeet als ik te doen of heb je daar behoorlijke kennis voor nodig?

Dat gaat helemaal vanzelf

Meer
4 jaren 4 maanden geleden #46159 door Walker74
Vandaag ook de update uitgevoerd. Toch al wat wijzigingen tov de dealer-update van eind oktober gezien. Ik kreeg destijds ook een vaag A4-tje van de dealer mee over de invoer van adressen. Dat dat sneller zou gaan op postcode, omdat de navi de straten niet meer zou herkennen.

Wat ik me afvraag: Stel dat je de update voor de plugin installeert ipv de hybrid versie. Krijg je dan ook de features van de plug in?