- Ontvangen bedankjes 158
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
- joop1981
-
Onderwerp Auteur
- Elite lid
-
Minder
Meer
4 jaren 5 maanden geleden - 4 jaren 5 maanden geleden #46044
door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
@marcob
Zoals DonC hierboven al omschreef zag ik de buit-in camera update een maand geleden uitsluitend op de Koreaanse site staan.
update.hyundai.com/KR/KO/builtin-cam/bcamUpdate/update
En dat is nog steeds zo.
Daar is voor de Tucson Hybrid een bestand te downloaden van 237 MB wat heet : NX4H.DVRS.KOR.01.04_m00.01_c00.02_210726.img
Op een andere site las ik dat het vermoedelijk toch om een toegevoegde accesoire gaat, die uitsluitend in Korea geleverd word. (zie foto)
Zoals DonC hierboven al omschreef zag ik de buit-in camera update een maand geleden uitsluitend op de Koreaanse site staan.
update.hyundai.com/KR/KO/builtin-cam/bcamUpdate/update
En dat is nog steeds zo.
Daar is voor de Tucson Hybrid een bestand te downloaden van 237 MB wat heet : NX4H.DVRS.KOR.01.04_m00.01_c00.02_210726.img
Op een andere site las ik dat het vermoedelijk toch om een toegevoegde accesoire gaat, die uitsluitend in Korea geleverd word. (zie foto)
Laatst bewerkt 4 jaren 5 maanden geleden door joop1981.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- pantagifro
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 14
4 jaren 5 maanden geleden #46058
door pantagifro
Beantwoord door pantagifro in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Updaten tijdens het rijden is geen probleem je hoeft geen handelingen meer te verrichten als de update is gestart.
- 6f159d482941568f67f91554cd58eb2a
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
4 jaren 5 maanden geleden #46077
door 6f159d482941568f67f91554cd58eb2a
Beantwoord door 6f159d482941568f67f91554cd58eb2a in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
ik heb zojuist mijn navigatie geïnstalleerd op mijn i40 2.0 i-catcher automaat bouwjaar 2012 zonder problemen . gen 1 Russisch oost europa taal Engels alles is goed gewoon in het Nederlands .
ik wil iedereen bedanken .Super
ik wil iedereen bedanken .Super
- Kale kletser
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
4 jaren 5 maanden geleden #46098
door Kale kletser
Beantwoord door Kale kletser in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Hoi,
Ook ik wil natuurlijk graag de laatste updates hebben. Nu lees is dat je ook je "firmware" hebt ge-update?
Is dat allemaal ook voor een digibeet als ik te doen of heb je daar behoorlijke kennis voor nodig?
Ook ik wil natuurlijk graag de laatste updates hebben. Nu lees is dat je ook je "firmware" hebt ge-update?
Is dat allemaal ook voor een digibeet als ik te doen of heb je daar behoorlijke kennis voor nodig?
- bert.ba2
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 28
4 jaren 5 maanden geleden #46101
door bert.ba2
Dat gaat helemaal vanzelf
Beantwoord door bert.ba2 in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Hoi,
Dat gaat helemaal vanzelf
- Walker74
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
4 jaren 4 maanden geleden #46159
door Walker74
Beantwoord door Walker74 in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Vandaag ook de update uitgevoerd. Toch al wat wijzigingen tov de dealer-update van eind oktober gezien. Ik kreeg destijds ook een vaag A4-tje van de dealer mee over de invoer van adressen. Dat dat sneller zou gaan op postcode, omdat de navi de straten niet meer zou herkennen.
Wat ik me afvraag: Stel dat je de update voor de plugin installeert ipv de hybrid versie. Krijg je dan ook de features van de plug in?
Wat ik me afvraag: Stel dat je de update voor de plugin installeert ipv de hybrid versie. Krijg je dan ook de features van de plug in?