- Ontvangen bedankjes 1
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
- HarrieR
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
7 maanden 2 weken geleden #59323
door HarrieR
Beantwoord door HarrieR in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Het eindeloos naar beneden scrollen voor "Akkoord" had ik ook.
Na een paar niet afgemaakte pogingen bleek aan de rechterkant (bijna) onzichtbaar een scrollbar te zijn. Als je deze naar beneden beweegt, kom je heel snel naar de bevestigingsknop onder aan het artikel
Na een paar niet afgemaakte pogingen bleek aan de rechterkant (bijna) onzichtbaar een scrollbar te zijn. Als je deze naar beneden beweegt, kom je heel snel naar de bevestigingsknop onder aan het artikel
De volgende gebruiker (s) zei dank u: joop1981
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- joop1981
-
Onderwerp Auteur
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 158
7 maanden 2 weken geleden #59325
door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Een paar ritten later werd er doodleuk nogmaals om akkoord gevraagd.
Bedankt voor de tip. Misschien moet het nog een 3e keer.
Bedankt voor de tip. Misschien moet het nog een 3e keer.
- MiDe
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 8
- joop1981
-
Onderwerp Auteur
- Elite lid
-
Minder
Meer
6 maanden 4 weken geleden - 6 maanden 4 weken geleden #59383
door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Heb je in deze tabel:
update.hyundai.com/EU/NL/updateNoticePopup/MQ6BaN
goed gekeken welke software versie, ofwel SW versie of je moet kiezen, behorend bij jouw model en bouwjaar van de auto?
Een nieuwe USB stick uit de winkel anno 2025 is zeker niet FAT32 geformatteerd.
Veeg hem helemaal leeg. Ook onzichtbare systeem bestanden die mogelijk encryptie bieden verwijderen
Formatteer FAT32
Of neem eens een lege, wat oudere USB-stick, van 32GB of 64GB en het belangrijkste: formateer deze FAT32
update.hyundai.com/EU/NL/updateNoticePopup/MQ6BaN
goed gekeken welke software versie, ofwel SW versie of je moet kiezen, behorend bij jouw model en bouwjaar van de auto?
Een nieuwe USB stick uit de winkel anno 2025 is zeker niet FAT32 geformatteerd.
Veeg hem helemaal leeg. Ook onzichtbare systeem bestanden die mogelijk encryptie bieden verwijderen
Formatteer FAT32
Of neem eens een lege, wat oudere USB-stick, van 32GB of 64GB en het belangrijkste: formateer deze FAT32
Laatst bewerkt 6 maanden 4 weken geleden door joop1981.
- MiDe
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 8
6 maanden 4 weken geleden #59384
door MiDe
Beantwoord door MiDe in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Ik dacht dat ik ergens gezien had dat de stick exFAT geformatteerd moest zijn, en dat was ie.
Als het Fat32 moet zijn worden bestanden groter dan 4GB niet ondersteund, geen idee of die in de download zitten.
Als het Fat32 moet zijn worden bestanden groter dan 4GB niet ondersteund, geen idee of die in de download zitten.
- joop1981
-
Onderwerp Auteur
- Elite lid
-
Minder
Meer
6 maanden 4 weken geleden #59385
door joop1981
Klopt. De nieuwe infotainment systemen zoals mijn Standard Gen5W kunnen prima ExFAT formaat lezen.
Zelf update ik mijn Tucson Hybrid 2021 ook met een 128GB Corsair GTX geformatteerd ExFAT.
Dan blijft over over punt 1, heb je het goede bestand te pakken?
Ik download altijd naar mijn eigen harde schijf op de laptop en sluit daarna het programma Navigation Updater.
Daarna kopieer ik de bestanden zelf naar de USB-stick
Dan heb je meer controle vind ik, over het kopieer process.
Zelf update ik mijn Tucson Hybrid 2021 ook met een 128GB Corsair GTX geformatteerd ExFAT.
Dan blijft over over punt 1, heb je het goede bestand te pakken?
Ik download altijd naar mijn eigen harde schijf op de laptop en sluit daarna het programma Navigation Updater.
Daarna kopieer ik de bestanden zelf naar de USB-stick
Dan heb je meer controle vind ik, over het kopieer process.