- Ontvangen bedankjes 1
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
- sjaaktang
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
4 jaren 5 maanden geleden #46010
door sjaaktang
Beantwoord door sjaaktang in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
ja dat kan, als je gaat installeren kun je kiezen tussen russia of europe, kiezen voor europa, bij pakte hij toen ook automatisch de nederlandse taal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: AOW1952
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Ferdane
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 4
4 jaren 5 maanden geleden #46013
door Ferdane
Beantwoord door Ferdane in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Naar aanleiding van berichten hier dat er per november weer een nieuwe kaart beschikbaar was de stoute schoenen maar weer aangetrokken en geprobeerd mijn Hyundai IX van 2015 te updaten. Het nieuwe updateprogramma wordt vlekkeloos over het oude geïnstalleerd waarbij de instellingen voor de kaartkeuze behouden bleven. De download gekopieerd naar de stick waarbij deze geformatteerd werd en de stick in het systeem gestopt. Grootte download weer 6,2 Gig. Kiezen voor EU west en na 5 kwartier systeem weer up-to-date: systeem naar 8.2.0 en kaart 121E7ABE. Een kaart dus van 2021 1e kwartaal. Nou dat schiet tenminste iets op....
- joop1981
-
Onderwerp Auteur
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 158
4 jaren 5 maanden geleden #46016
door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Beste AOW1952
Om welke auto gaat het precies? Jaar, type Hybrid of PHEV
Dan zal ik voor je meekijken.
Ik had voor RUS de uitdrukking EU verwacht.
Maar ik weet dat de russen ook de Europa kaart aangeboden krijgen. Dus zou goed kunnen zijn.
Om welke auto gaat het precies? Jaar, type Hybrid of PHEV
Dan zal ik voor je meekijken.
Ik had voor RUS de uitdrukking EU verwacht.
Maar ik weet dat de russen ook de Europa kaart aangeboden krijgen. Dus zou goed kunnen zijn.
- Waal
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 11
4 jaren 5 maanden geleden #46017
door Waal
Beantwoord door Waal in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Hallo aow1952,
Ik ga er vanuit dat je een tucson HEV hybrid hebt , dus niet de plug-in , dan heb je dezelfde als ik.
Bijgevoegd een screenshot van de inhoud van de usb-stick die met de updater is gemaakt als je regio EUR hebt gekozen.
Deze inhoud moet je hebben
Met vr gr
Waal
Ik ga er vanuit dat je een tucson HEV hybrid hebt , dus niet de plug-in , dan heb je dezelfde als ik.
Bijgevoegd een screenshot van de inhoud van de usb-stick die met de updater is gemaakt als je regio EUR hebt gekozen.
Deze inhoud moet je hebben
Met vr gr
Waal
De volgende gebruiker (s) zei dank u: AOW1952
- AOW1952
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 6
4 jaren 5 maanden geleden - 4 jaren 5 maanden geleden #46022
door AOW1952
Beantwoord door AOW1952 in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Hallo Joop en Waal,
Bedankt voor jullie bericht. Ik heb inderdaad een Tucson HEV hybrid Premium. Inmiddels heb ik de update gedaan. Hij kwam vanzelf op EUR bij het updaten. Via de snelle update was het in 35 minuten klaar.
softwareversie: NX4e_H.EUR.S5WL.001.001.211117
Kaartversie: EUR.14.41.41.65.401.2(D.15)
Bedankt voor je bericht.
Bedankt voor jullie bericht. Ik heb inderdaad een Tucson HEV hybrid Premium. Inmiddels heb ik de update gedaan. Hij kwam vanzelf op EUR bij het updaten. Via de snelle update was het in 35 minuten klaar.
softwareversie: NX4e_H.EUR.S5WL.001.001.211117
Kaartversie: EUR.14.41.41.65.401.2(D.15)
Bedankt voor je bericht.
Laatst bewerkt 4 jaren 5 maanden geleden door AOW1952.
- MiDe
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 8
4 jaren 5 maanden geleden #46025
door MiDe
Beantwoord door MiDe in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Kun je kiezen tussen een snelle en een langzame update?
Mijn SD card is binnen en de bestanden staan erop, heb het alleen nog niet gedaan omdat ik nog geen tijd had om mijn auto 1.5 uur stationair te laten draaien.
Dus de mogelijkheid tot een snelle update zou welkom zijn.
Wat is het verschil?
Mijn SD card is binnen en de bestanden staan erop, heb het alleen nog niet gedaan omdat ik nog geen tijd had om mijn auto 1.5 uur stationair te laten draaien.
Dus de mogelijkheid tot een snelle update zou welkom zijn.
Wat is het verschil?