Marv46 schreef : Tot nu toe nog geen concrete plannen, behalve het volgende:
We gaan op het Japfest staan (officieel als club), zie
dit topic
daarvoor. Dat kun je ook zien als een meeting.
Daarnaast was in ieder geval het idee om de eerstvolgende meeting in Brabant te doen, gezien de laatste in Gelderland was en er erg veel leden uit Brabant en omliggende provincies (en uit Belgiƫ) komen.