• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?

Enquete: Wanneer zou de meeting goed uitkomen (werd beƫindigd 0000-00-00 00:00:00)

Juni
2 15.4%
Juli
2 15.4%
Augustus
6 46.2%
September
3 23.1%
Totaal aantal stemmers: 13
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9162 door kpaulu

Patrick27 schreef :

Pjork schreef : Kom ik stiekem om een hoekje kijken (zet de mini dan 3 straten verder op) :blush:


Hoezo? Mogen wij niet om de beurt je mini afraggen ;) dan kan je weer gewoon Hyundai rijden :P.

Marv46 schreef : Tot nu toe nog geen concrete plannen, behalve het volgende:

We gaan op het Japfest staan (officieel als club), zie dit topic daarvoor. Dat kun je ook zien als een meeting.

Daarnaast was in ieder geval het idee om de eerstvolgende meeting in Brabant te doen, gezien de laatste in Gelderland was en er erg veel leden uit Brabant en omliggende provincies (en uit Belgiƫ) komen.


Mooi in Brabant :D. Ik zal ff wat data`s erop zetten dat ik iig op zaterdag/zondag vrij ben:
April: 5-6-26-27
Mei: 10-11-31
Juni: 1-14-15
Juli: 5-6-19-20
Augustus: 9-10-23-24
September: 6e tot uur of 16:00, 13-14-27-28
Oktober: 18-19
Vanaf november ieder weekend.

Misschien idee om bij De Stok in Roosendaal af te spreken, heb je grote parkeerplaats, kinderspeeltuin voor de kids, kartbaan in de buurt en skydive centrum. Andere locaties mag ook! En eventueel daar aanvast ergens eten (wokken ofzo?) Of all you can eat bij Kookpunt in Roosendaal


Goeie plaats voor mij.

met het schaamrood op de kaken vertellen dat de Hyundai weg is...

Hyundai coupe 2.0 fx 1999 (2011-2013)

Hyundai coupe 2.7 V6 2003 (2013-2016)

Hyudai Tucson 2.0 2005 (2012-heden)

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9163 door kpaulu

Pjork schreef :

Pjork schreef : Kom ik stiekem om een hoekje kijken (zet de mini dan 3 straten verder op) :blush:


Hoezo? Mogen wij niet om de beurt je mini afraggen ;) dan kan je weer gewoon Hyundai rijden :P.

Marv46 schreef :


:ohmy: :ohmy: :ohmy: 4 straten verderop,.... ;)

Maar was eigenlijk om jullie te beschermen tegen de aanblik van een Mini,...want ik begrijp dat dit nogal gevoelig kan liggen,......


je moet je profiel nog wel aanpassen pjork je rijdt nog steeds een veloster!:P

met het schaamrood op de kaken vertellen dat de Hyundai weg is...

Hyundai coupe 2.0 fx 1999 (2011-2013)

Hyundai coupe 2.7 V6 2003 (2013-2016)

Hyudai Tucson 2.0 2005 (2012-heden)

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9164 door Pjork
Aangepast :blush:

In afwachting van de krachtige Hyundai N, rij ik in een BMW Z4.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9167 door Patrick27

Pjork schreef : Aangepast :blush:


:pinch:

en Kpaulu 2 voor, en zag nog wat mensen uit etten-leur en eindhoven dus is mss de ideaalste plek ;)!

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9372 door sammy31
heb al samen met Arnold al iets leuks bedacht, alleen nog ff datum plannen en zeker weten dat het mooi weer is!

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9380 door I20 rijder
Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.