• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?

Enquete: Wanneer zou de meeting goed uitkomen (werd beëindigd 0000-00-00 00:00:00)

Juni
2 15.4%
Juli
2 15.4%
Augustus
6 46.2%
September
3 23.1%
Totaal aantal stemmers: 13
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
Meer
12 jaren 1 maand geleden #10225 door Patrick27
Oké, maar dat kan idd zo zijn dat er verhuren. Hmm wel beetje raar dat ze na 2 weken nog geen reactie hebben gegeven. Ik denk dat het dan best lastig gaat worden om daar iets te vinden. Misschien toch maar richting "uiteten"..

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #10227 door I20 rijder
Ik vrees dat we die kant wel uit moeten. Gisteravond was mijn neef bij ons en hij liet vanuit de folders zien hoe de barbecue van de slager eruit ziet. Best wel luxe allemaal. Maar ja, als we naar een partycentrum gaan, zijn we wel van een heleboel sores af. We hoeven dan niet zelf de spullen op te ruimen en het scheelt mij een rit om de materialen terug te brengen.Hoewel ik dat niet erg vind om te doen.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #10231 door Patrick27

I20 rijder schreef : Ik vrees dat we die kant wel uit moeten. Gisteravond was mijn neef bij ons en hij liet vanuit de folders zien hoe de barbecue van de slager eruit ziet. Best wel luxe allemaal. Maar ja, als we naar een partycentrum gaan, zijn we wel van een heleboel sores af. We hoeven dan niet zelf de spullen op te ruimen en het scheelt mij een rit om de materialen terug te brengen.Hoewel ik dat niet erg vind om te doen.

Ik denk idd dat we dan iets moeten zoeken van een partycentrum ofzo. Dan zou ik zeggen kijk wat je qua prijs kan regelen in Tilburg. Of dat er nog iets in de buurt zit (bijv. wokken)...

Meer
12 jaren 1 maand geleden #10232 door jordi
Ik wil wel eens mijn charme in de strijd gooien om te kijken wat we met een prijsafspraak kunnen redden bij een wok of BBQ restaurant waar we of all in kunnen zitten voor een bepaalde tijd of zonder tijdslimiet maar dan onbeperkt eten en met de drankjes voor eigen rekening.

Voor dat we dat kunnen gaan doen is het wel makkelijk om ongeveer te weten met hoeveel man we gaan komen. Het is veel makkelijker om wat met de prijs gedaan te krijgen als we met 20 man komen dan dat we met 10 man binnen komen lopen. Is er een mogelijkheid om ergens een inschrijfformulier te openen of dat iedereen die lid is een mail krijgt en zich in eerste instantie zonder verplichtingen kan opgeven of in ieder geval aan kan geven of er interesse is om mee te gaan? Voor een restaurant zouden de kosten dan ergens komen te liggen tussen de €20 en €30.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: I20 rijder

Meer
12 jaren 1 maand geleden #10234 door I20 rijder
@Jordi. Ik heb het punt van de uitnodiging in het overleg neergezet. Wellicht kan er een mailing uit naar alle leden met het verzoek aan te geven of ze wel of niet mee gaan. Dan hebben we een beetje een inschatting waarmee je iets kunt voor de prijsafspraken. Top van je dat je dit wilt regelen.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #10238 door Patrick27
@jordi gooi je mannelijke charmes in de strijd bij de vrouwelijk castelijn! Succes!
@i20rijder dat van de mailinglijst is wel een goed idee. Ik denk dat ik wel ongeveer weet wie er allemaal die dag zullen zijn (voor het event), maar niet voor de bbq. Een mailtje lijkt mij dan ook handig. Ik weet niet of Arnold alle e-mails bezit van de leden hier op het forum?