I20 rijder schreef : Ik vrees dat we die kant wel uit moeten. Gisteravond was mijn neef bij ons en hij liet vanuit de folders zien hoe de barbecue van de slager eruit ziet. Best wel luxe allemaal. Maar ja, als we naar een partycentrum gaan, zijn we wel van een heleboel sores af. We hoeven dan niet zelf de spullen op te ruimen en het scheelt mij een rit om de materialen terug te brengen.Hoewel ik dat niet erg vind om te doen.
Ik denk idd dat we dan iets moeten zoeken van een partycentrum ofzo. Dan zou ik zeggen kijk wat je qua prijs kan regelen in Tilburg. Of dat er nog iets in de buurt zit (bijv. wokken)...