- Berichten: 1024
- Ontvangen bedankjes 134
Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?
Enquete: Wanneer zou de meeting goed uitkomen (werd beëindigd 0000-00-00 00:00:00)
| Juni |
|
2 | 15.4% |
| Juli |
|
2 | 15.4% |
| Augustus |
|
6 | 46.2% |
| September |
|
3 | 23.1% |
| Totaal aantal stemmers: 13 | |||
| U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd. | |||
- I20 rijder
-
- Moderator
-
Minder
Meer
12 jaren 1 maand geleden #10156
door I20 rijder
Beantwoord door I20 rijder in topic Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?
Het zal wellicht het beste zijn als iedereen zijn/haar eigen drankjes meeneemt voor de barbecue. Een tip die ik kreeg in het moderatoroverleg. Stel dat we 5 flessen cola inkopen en niemand drinkt het. Dan blijven we er mooi mee zitten.
De stand van zaken is als volgt. Ik heb op 23 april 3 scoutings gemaild met de vraag naar ruimte voor de barbecue. Van één kreeg ik antwoord dat ze geen ruimte hebben. De andere twee hebben nog niet gereageerd.
Mijn neef die slager is en gespecialiseerd in vlees voor de barbecue kan het vlees leveren met de materialen voor de barbecue. Hij kan het op 23 augustus op de locatie leveren, maar dat kost dan extra voor het bezorgen. We moeten even kijken wat het totale kostenplaatje wordt.
Vanavond hadden we vrienden op bezoek die een schoonzoon heeft in Brabant die ondernemer is in keukens. Onze vrienden zullen bij hem ook eens informeren of hij een geschikte locatie weet. Mochten we geen geschikte locatie vinden, zullen we moeten uitwijken naar een partycentrum die een barbecue organiseert, waarbij we ook vastzitten aan drankjes die per stuk moeten afgerekend worden. Dan kan de prijs oplopen. En we willen juist de kosten drukken om het voor zoveel mogelijk mensen financieel haalbaar te maken. We hebben nog even de tijd.
We zijn welkom bij de Hyundaidealer in Waalwijk voor koffie met iets er bij. De tijd tussen de koffie en de barbecue moet ook nog opgevuld worden. Wat doen we in de tussentijd? Een demonstratie autopoetsen? Of een ril door het Brabantse land? En wie organiseert dat gebeuren? Tips zijn welkom. Wie gaat hiermee aan de slag?
Een tegenvaller dat Pjork niet met de Mini aantreedt.
We gaan er in elk geval een onvergetelijke dag van maken.
De stand van zaken is als volgt. Ik heb op 23 april 3 scoutings gemaild met de vraag naar ruimte voor de barbecue. Van één kreeg ik antwoord dat ze geen ruimte hebben. De andere twee hebben nog niet gereageerd.
Mijn neef die slager is en gespecialiseerd in vlees voor de barbecue kan het vlees leveren met de materialen voor de barbecue. Hij kan het op 23 augustus op de locatie leveren, maar dat kost dan extra voor het bezorgen. We moeten even kijken wat het totale kostenplaatje wordt.
Vanavond hadden we vrienden op bezoek die een schoonzoon heeft in Brabant die ondernemer is in keukens. Onze vrienden zullen bij hem ook eens informeren of hij een geschikte locatie weet. Mochten we geen geschikte locatie vinden, zullen we moeten uitwijken naar een partycentrum die een barbecue organiseert, waarbij we ook vastzitten aan drankjes die per stuk moeten afgerekend worden. Dan kan de prijs oplopen. En we willen juist de kosten drukken om het voor zoveel mogelijk mensen financieel haalbaar te maken. We hebben nog even de tijd.
We zijn welkom bij de Hyundaidealer in Waalwijk voor koffie met iets er bij. De tijd tussen de koffie en de barbecue moet ook nog opgevuld worden. Wat doen we in de tussentijd? Een demonstratie autopoetsen? Of een ril door het Brabantse land? En wie organiseert dat gebeuren? Tips zijn welkom. Wie gaat hiermee aan de slag?
Een tegenvaller dat Pjork niet met de Mini aantreedt.
We gaan er in elk geval een onvergetelijke dag van maken.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- jordi
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 189
- Ontvangen bedankjes 29
12 jaren 1 maand geleden - 12 jaren 1 maand geleden #10157
door jordi
Beantwoord door jordi in topic Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?
Top dat dit wordt georganiseerd!
Wat mij betreft gaan we met ons allen gewoon naar een partycentrum waar alles wordt geregeld, dan heeft ook iedereen een gezellige dag. Mocht een BBQ o.i.d. door een aantal leden moeten worden geregeld hebben die het toch een stukje minder leuk dan de rest is mijn ervaring. Ik snap ook dat het budget niet bij iedereen hetzelfde is en dat dat een grote drempel is.... Dat is altijd lastig in zulke gevallen.
Zelf lijkt het mij erg leuk om met de hele club na het ontvangst bij de dealer een tour door de regio te gaan maken. Daarbij kunnen we natuurlijk naar een doel rijden. Ik bedoel dan dat er misschien in de regio voor een aardig prijsje best een restaurant kan zitten waar je all-inn kunt eten. (prijs/kwaliteit) Lekker makkelijk daarna, geen afwas, geen gedoe, gewoon afrekenen en wegwezen maar weer. Ik zal eens gaan zoeken in de omgeving van Waalwijk of ik iets leuks(goedkoops) kan vinden.
Voor tijdens de tour kan iedereen dan zelf een lunchpakketje meenemen van huis, dat drukt de kosten ook alweer.
Nogmaals, ik kijk uit na deze dag!
UPDATE:
Eventueel een restaurant dat nog redelijk aan de prijs zit is Slim 82. Ligt tussen Tilburg en Waalwijk in en is onbeperkt eten zonder tijdlimiet voor €20,95 pp excl. drank. Dan kun je het dus zo duur maken als je zelf wilt. Daarnaast hebben ze vanaf 15 personen groepskorting. Mochten we zo'n groep bij elkaar krijgen dan wil ik nog wel eens mijn charme in de strijd gooien om er misschien een All-inn dingetje uit te krijgen voor een lekkere prijs.
www.slim82.nl
Wat mij betreft gaan we met ons allen gewoon naar een partycentrum waar alles wordt geregeld, dan heeft ook iedereen een gezellige dag. Mocht een BBQ o.i.d. door een aantal leden moeten worden geregeld hebben die het toch een stukje minder leuk dan de rest is mijn ervaring. Ik snap ook dat het budget niet bij iedereen hetzelfde is en dat dat een grote drempel is.... Dat is altijd lastig in zulke gevallen.
Zelf lijkt het mij erg leuk om met de hele club na het ontvangst bij de dealer een tour door de regio te gaan maken. Daarbij kunnen we natuurlijk naar een doel rijden. Ik bedoel dan dat er misschien in de regio voor een aardig prijsje best een restaurant kan zitten waar je all-inn kunt eten. (prijs/kwaliteit) Lekker makkelijk daarna, geen afwas, geen gedoe, gewoon afrekenen en wegwezen maar weer. Ik zal eens gaan zoeken in de omgeving van Waalwijk of ik iets leuks(goedkoops) kan vinden.
Voor tijdens de tour kan iedereen dan zelf een lunchpakketje meenemen van huis, dat drukt de kosten ook alweer.
Nogmaals, ik kijk uit na deze dag!
UPDATE:
Eventueel een restaurant dat nog redelijk aan de prijs zit is Slim 82. Ligt tussen Tilburg en Waalwijk in en is onbeperkt eten zonder tijdlimiet voor €20,95 pp excl. drank. Dan kun je het dus zo duur maken als je zelf wilt. Daarnaast hebben ze vanaf 15 personen groepskorting. Mochten we zo'n groep bij elkaar krijgen dan wil ik nog wel eens mijn charme in de strijd gooien om er misschien een All-inn dingetje uit te krijgen voor een lekkere prijs.
www.slim82.nl
Laatst bewerkt 12 jaren 1 maand geleden door jordi.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: I20 rijder
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Patrick27
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 2163
- Ontvangen bedankjes 198
12 jaren 1 maand geleden #10158
door Patrick27
Beantwoord door Patrick27 in topic Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?
@I20rijder
-> Drank is idd verstandig dat ieder voor zichzelf meeneemt, ik heb de koelbox onder voorbehoud al reserveerd bij mijn oom
! Zelf neem ik dan wel 3 flessen mee, 1 cola (Lidl), 1 icetea, 1 water.
-> Zal ik eens aan mijn neef vragen of wij in Eindhoven (naja Veldhoven) die zaterdag bij hun scouting wat kunnen doen, bijv. bbq?
-> Misschien idd poetsworkshop (maar dan wel op het Hyundai terrein van de dealer ivm water?
-> Wat ook misschien kan (mag) is bbq op de Loonse en Drunense duinen
@jordi
-> All you can eat had ik al ergens in dit topic genoemd: www.etenstijd.nl/ dan betaal je alleen de alcoholische dranken extra. Zelf de 25/31 en 7 juni naar Restaurant Kook ik Roosendaal. is iets van €35 pp excl. alcoholische dranken voor 3 uur eten :D...
Als je hulp nodig hebt pm mij maar. Wil wel helpen hoor! Wat ik wel adviseer is om bij Etenstijd wel ff op tijd te reserveren!
-> Drank is idd verstandig dat ieder voor zichzelf meeneemt, ik heb de koelbox onder voorbehoud al reserveerd bij mijn oom
-> Zal ik eens aan mijn neef vragen of wij in Eindhoven (naja Veldhoven) die zaterdag bij hun scouting wat kunnen doen, bijv. bbq?
-> Misschien idd poetsworkshop (maar dan wel op het Hyundai terrein van de dealer ivm water?
-> Wat ook misschien kan (mag) is bbq op de Loonse en Drunense duinen
@jordi
-> All you can eat had ik al ergens in dit topic genoemd: www.etenstijd.nl/ dan betaal je alleen de alcoholische dranken extra. Zelf de 25/31 en 7 juni naar Restaurant Kook ik Roosendaal. is iets van €35 pp excl. alcoholische dranken voor 3 uur eten :D...
Als je hulp nodig hebt pm mij maar. Wil wel helpen hoor! Wat ik wel adviseer is om bij Etenstijd wel ff op tijd te reserveren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: I20 rijder
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- I20 rijder
-
- Moderator
-
Minder
Meer
- Berichten: 1024
- Ontvangen bedankjes 134
12 jaren 1 maand geleden #10160
door I20 rijder
Beantwoord door I20 rijder in topic Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?
Jordi en Patrick, jullie hebben een pb. Voor wat betreft de kosten van de dag heb ik een poll uitgezet. Samen komen we er best uit.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Patrick27
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 2163
- Ontvangen bedankjes 198
12 jaren 1 maand geleden #10208
door Patrick27
Beantwoord door Patrick27 in topic Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?
Even een kleine update over HCHmeeting:
Gisterenmiddag even geskyped met mijn neef in Veghel, hij zit bij de scouting in Veldhoven. Ik heb hem de vraag voorgelegd of wij hun terrein/gebouw en toiletten mogen gebruiken voor de bbq. Hij vertelde dat het gebouw NIET door
"buitenstaanders" gebruikt mocht worden. Ook mag het niet als hij met mij naar HCH komt en dan als "begeleider" meegaat. Want het gebouw mag alleen gebruikt worden door mensen die lid zijn van de scouting in Veldhoven. Als hij meegaat als begeleider, zo vertelde hij, dat is HIJ verantwoordelijk en draait HIJ voor alle kosten op. Ook al weten wij allemaal dat we volwassen genoeg zijn om NIETS te slopen!
Gisterenmiddag even geskyped met mijn neef in Veghel, hij zit bij de scouting in Veldhoven. Ik heb hem de vraag voorgelegd of wij hun terrein/gebouw en toiletten mogen gebruiken voor de bbq. Hij vertelde dat het gebouw NIET door
"buitenstaanders" gebruikt mocht worden. Ook mag het niet als hij met mij naar HCH komt en dan als "begeleider" meegaat. Want het gebouw mag alleen gebruikt worden door mensen die lid zijn van de scouting in Veldhoven. Als hij meegaat als begeleider, zo vertelde hij, dat is HIJ verantwoordelijk en draait HIJ voor alle kosten op. Ook al weten wij allemaal dat we volwassen genoeg zijn om NIETS te slopen!
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- I20 rijder
-
- Moderator
-
Minder
Meer
- Berichten: 1024
- Ontvangen bedankjes 134
12 jaren 1 maand geleden #10215
door I20 rijder
Beantwoord door I20 rijder in topic Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?
Dan gaan we dat gebouw gewoon met z'n allen kraken.
Of we worden met z'n allen lid van de scouting in Veldhoven. Kan gezellig worden.
Maar nu serieus. Er zijn scoutings die locaties verhuren. Ik zag prijzen langskomen van € 80,00 per dagdeel. De twee scoutings die ik gemaild heb, hebben na bijna 2 weken nog niet gereageerd.
Maar nu serieus. Er zijn scoutings die locaties verhuren. Ik zag prijzen langskomen van € 80,00 per dagdeel. De twee scoutings die ik gemaild heb, hebben na bijna 2 weken nog niet gereageerd.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.