• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?

Enquete: Wanneer zou de meeting goed uitkomen (werd beëindigd 0000-00-00 00:00:00)

Juni
2 15.4%
Juli
2 15.4%
Augustus
6 46.2%
September
3 23.1%
Totaal aantal stemmers: 13
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
Meer
12 jaren 1 maand geleden #9626 door Patrick27

I20 rijder schreef : Wij zijn 23 augustus welkom bij Hyundaidealer Van de Wouw in Waalwijk voor een kop koffie met iets erbij. Als locatie voor de barbecue gaf Van de Wouw als tip partycentrum De hoefstal in Kaatsheuvel. Ik denk dat we dan vastzitten aan een arrangement dat niet goedkoop zal zijn. Ik heb een mail naar De hoefstal gestuurd en ik hoor het wel wat ze te bieden hebben. Als het prijzig wordt, snuffel ik wel wat rond op internet om een geschikte locatie te zoeken.


Kijk eens aan dat is top nieuws EN RECLAME voor de dealer in Waalwijk. Misschien komen we ook wel in het Hyundai boekje (wat iedere x aantal maanden uitkomt!). Dat zou ook een hele goede reclame zijn voor ons als club. Ik ga zsm de audio installatie bouwen! En de normale verlichting vervangen voor led voor die tijd. Nu een deadline dus komt goed!
Even wat gegoogled:
www.dzjengiskhan.nl/nl/barbecue-grill-ei...n/all-inclusive.html (Eindhoven) €30-€35 excl. alcoholische drank
www.onbeperktsmullen.nl/all-you-can-eat-...dynasty-tilburg.html €19 excl. drank (algemeen)
www.etenstijd.nl/home/over-etenstijd/wat-is-etenstijd/# excl. de alcholische dranken €38 pp

Dan kan je eten wat je wilt, hoeveel je wilt. De vraag is wat is de gemiddelde prijs die je over hebt voor zo`n dag!?

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9630 door I20 rijder
Ik kreeg bericht van partycentrum De hoefstad. We krijgen ruimte in een zaal en betalen € 15,00 of € 18,50 per persoon (meer of minder luxe). Daarnaast betalen we de drankjes per stuk apart. Dat lijkt me vrij prijzig worden voor ons.

Nu heb ik een familielid die slager is. Ik heb bij hem mijn licht eens opgestoken. Hij berichtte me vanavond dat hij een compleet pakket voor de barbecue kan leveren voor € 10,00 per persoon.
Als we nu een geschikte locatie kunnen vinden waar we zelf onze gang kunnen gaan en zelf de drankjes meenemen, dan zijn we een stuk voordeliger uit. Ik zal Van de Wouw eens vragen. Of weet iemand een locatie?

Dan ziet de dag er als volgt uit:
's Middags ontvangst met koffie bij Hyundaidealer Van de Wouw in Waalwijk.
's Avonds een barbecue op een nader te bepalen locatie.

Dan hebben we nog de gelegenheid om tussendoor iets te doen. Iets van een workshop auto poetsen of zo?

Ik denk maar even hardop. Schiet maar op mijn voorstel als je een beter hebt.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden - 12 jaren 1 maand geleden #9646 door Patrick27

I20 rijder schreef : Ik kreeg bericht van partycentrum De hoefstad. We krijgen ruimte in een zaal en betalen € 15,00 of € 18,50 per persoon (meer of minder luxe). Daarnaast betalen we de drankjes per stuk apart. Dat lijkt me vrij prijzig worden voor ons.

Nu heb ik een familielid die slager is. Ik heb bij hem mijn licht eens opgestoken. Hij berichtte me vanavond dat hij een compleet pakket voor de barbecue kan leveren voor € 10,00 per persoon.
Als we nu een geschikte locatie kunnen vinden waar we zelf onze gang kunnen gaan en zelf de drankjes meenemen, dan zijn we een stuk voordeliger uit. Ik zal Van de Wouw eens vragen. Of weet iemand een locatie?

Dan ziet de dag er als volgt uit:
's Middags ontvangst met koffie bij Hyundaidealer Van de Wouw in Waalwijk.
's Avonds een barbecue op een nader te bepalen locatie.

Dan hebben we nog de gelegenheid om tussendoor iets te doen. Iets van een workshop auto poetsen of zo?

Ik denk maar even hardop. Schiet maar op mijn voorstel als je een beter hebt.


Ik dacht dat we gingen crossen met de mini van Pjork :whistle: .
Die workshop kan wel iets zijn ja, of gewoon rondje cruisen door Waalwaak..
Qua drinken meenemen: zorg ik wel dat ik de koelbox kan lenen van mijn oom voor het koelhouden van mijn cola en ijsthee en redbull.
Vlees van een echte slager is altijd goed EN lekker, zijn er trouwens ook veggies aanwezig (vegetariers die dag?).
Laatst bewerkt 12 jaren 1 maand geleden door Patrick27.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9650 door I20 rijder
Ah ja, de vegetariërs onder ons zouden we zomaar vergeten. Houden we in de gaten. Heb je maar een eenpersoons koelbox, Patrick? Het zou goed zijn als alles gekoeld mee zou kunnen. Het zal ook handig zijn als er één persoon zorgt voor de drankjes. Wie geeft zich hiervoor op?

Ik vrees dat er van de Mini van Pjork niet veel meer heel is aan het einde van de dag. ;)

Ik heb nu bij drie scoutings een vraag naar de mogelijkheid van verhuur uit staan.
Ik denk dat de totale kosten van de dag uit zullen komen op € 20,00 per persoon. Daarbij ga ik ervan uit dat we een locatie kunnen vinden waar we onze gang kunnen gaan met zelf meegebrachte spullen. Dat lijkt me heel redelijk toch?

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #10095 door Pjork

Patrick27 schreef :

I20 rijder schreef : Ik kreeg bericht van partycentrum De hoefstad. We krijgen ruimte in een zaal en betalen € 15,00 of € 18,50 per persoon (meer of minder luxe). Daarnaast betalen we de drankjes per stuk apart. Dat lijkt me vrij prijzig worden voor ons.

Nu heb ik een familielid die slager is. Ik heb bij hem mijn licht eens opgestoken. Hij berichtte me vanavond dat hij een compleet pakket voor de barbecue kan leveren voor € 10,00 per persoon.
Als we nu een geschikte locatie kunnen vinden waar we zelf onze gang kunnen gaan en zelf de drankjes meenemen, dan zijn we een stuk voordeliger uit. Ik zal Van de Wouw eens vragen. Of weet iemand een locatie?

Dan ziet de dag er als volgt uit:
's Middags ontvangst met koffie bij Hyundaidealer Van de Wouw in Waalwijk.
's Avonds een barbecue op een nader te bepalen locatie.

Dan hebben we nog de gelegenheid om tussendoor iets te doen. Iets van een workshop auto poetsen of zo?

Ik denk maar even hardop. Schiet maar op mijn voorstel als je een beter hebt.


Ik dacht dat we gingen crossen met de mini van Pjork :whistle: .
Die workshop kan wel iets zijn ja, of gewoon rondje cruisen door Waalwaak..
Qua drinken meenemen: zorg ik wel dat ik de koelbox kan lenen van mijn oom voor het koelhouden van mijn cola en ijsthee en redbull.
Vlees van een echte slager is altijd goed EN lekker, zijn er trouwens ook veggies aanwezig (vegetariers die dag?).


Op dit moment heb ik nog steeds met mijn dochter de deal dat ik haar accent mee neem,...
Als ik dit lees, goede keuze,..... :ohmy:

In afwachting van de krachtige Hyundai N, rij ik in een BMW Z4.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #10151 door Patrick27

Pjork schreef : Ik dacht dat we gingen crossen met de mini van Pjork :whistle: .
Die workshop kan wel iets zijn ja, of gewoon rondje cruisen door Waalwaak..
Qua drinken meenemen: zorg ik wel dat ik de koelbox kan lenen van mijn oom voor het koelhouden van mijn cola en ijsthee en redbull.
Vlees van een echte slager is altijd goed EN lekker, zijn er trouwens ook veggies aanwezig (vegetariers die dag?).

Op dit moment heb ik nog steeds met mijn dochter de deal dat ik haar accent mee neem,...
Als ik dit lees, goede keuze,..... :ohmy:


@Pjork: Neej joh dat is niet zo`n goed idee, zal ik Walter ff mee uitnodigen hahahaha die weet denk ook wel raad met je mini ;)!

@i20rijder:
Ik weet en dacht dat mijn oom zo`n koelbox had, aangezien ik toch in mijn uppie kom kan die koelbox altijd mee! En we hebben vanwege mijn medicatie vroeger, heel wat coolpacks liggen in de diepvries dus kan best wel flink wat mee denk ik. Mits het allemaal in de kofferbak/passagiersstoel gaat passen..

Wat de prijs betreft vindt ik €20 niet veel voor een hele dag.
Misshcien verstandig om in dit stukje topic ff te plaatsen wat iedereen lekker vindt qua drank...

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.