• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?

Enquete: Wanneer zou de meeting goed uitkomen (werd beƫindigd 0000-00-00 00:00:00)

Juni
2 15.4%
Juli
2 15.4%
Augustus
6 46.2%
September
3 23.1%
Totaal aantal stemmers: 13
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
Meer
12 jaren 1 maand geleden #9552 door I20 rijder
Ik heb zojuist een mailtje naar de directeur van de Hyundaidealer in Waalwijk gestuurd met de vraag of hij tips heeft voor een locatie, e.d. Misschien wat voorbarig, maar als deze dealer iets voor ons kan betekenen om onze dag te laten slagen, is dat natuurlijk welkom. Dit alles natuurlijk vrijblijvend, want we moeten het er natuurlijk wel met elkaar over eens zijn.
Ik heb de datum zaterdag 23 augustus genoemd, maar dat kan uiteraard nog veranderen.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9553 door Kreule
De plannen klinken al goed. 23 augustus is voor mij ook geen probleem.

V6 - There's no replacement for displacement - V6

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9565 door Patrick27

I20 rijder schreef : Ik heb zojuist een mailtje naar de directeur van de Hyundaidealer in Waalwijk gestuurd met de vraag of hij tips heeft voor een locatie, e.d. Misschien wat voorbarig, maar als deze dealer iets voor ons kan betekenen om onze dag te laten slagen, is dat natuurlijk welkom. Dit alles natuurlijk vrijblijvend, want we moeten het er natuurlijk wel met elkaar over eens zijn.
Ik heb de datum zaterdag 23 augustus genoemd, maar dat kan uiteraard nog veranderen.

Misschien kan het wel bij hem op het (industrie)terrein, met een klein bedankje voor hem (in de vorm van fles wij) voor de service!? We zullen zien!

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9567 door I20 rijder
Ik wacht met spanning de reactie van de dealer af. Het is natuurlijk ook een leuke promotie voor het bedrijf. En dan eventueel de importeur benaderen. Wie weet willen ze met iets leuks over de brug komen.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9573 door Patrick27
We zien het wel! Ff op maps.google gekeken is een mooie locatie!

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9593 door I20 rijder
Wij zijn 23 augustus welkom bij Hyundaidealer Van de Wouw in Waalwijk voor een kop koffie met iets erbij. Als locatie voor de barbecue gaf Van de Wouw als tip partycentrum De hoefstal in Kaatsheuvel. Ik denk dat we dan vastzitten aan een arrangement dat niet goedkoop zal zijn. Ik heb een mail naar De hoefstal gestuurd en ik hoor het wel wat ze te bieden hebben. Als het prijzig wordt, snuffel ik wel wat rond op internet om een geschikte locatie te zoeken.