Ik heb zojuist een mailtje naar de directeur van de Hyundaidealer in Waalwijk gestuurd met de vraag of hij tips heeft voor een locatie, e.d. Misschien wat voorbarig, maar als deze dealer iets voor ons kan betekenen om onze dag te laten slagen, is dat natuurlijk welkom. Dit alles natuurlijk vrijblijvend, want we moeten het er natuurlijk wel met elkaar over eens zijn.
Ik heb de datum zaterdag 23 augustus genoemd, maar dat kan uiteraard nog veranderen.