• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?

Enquete: Wanneer zou de meeting goed uitkomen (werd beƫindigd 0000-00-00 00:00:00)

Juni
2 15.4%
Juli
2 15.4%
Augustus
6 46.2%
September
3 23.1%
Totaal aantal stemmers: 13
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
Meer
12 jaren 1 maand geleden #9526 door Patrick27

I20 rijder schreef :

Patrick27 schreef :

Kreule schreef :

kpaulu schreef : lapje vlees op het vuur biertje der bij en over auto's lullen beter kan niet


:D


Kan altijd beter hoor. Paar leuke dames erbij van jaar of 25 a 30jaar. Maar idd liefst op zaterdag..


Ik neem wel een leuke dame van 56 mee. ;)


Dan neem ik tot slot de zon wel mee en wat warmte ;)! Maaruh zullen we eens wat gaan plannen? Ik bedoel mss zijn die wegwerp bbq`s wat of gewoon van thuis wat meenemen zodat iedereen wat vlees/briquettes/steenkool etcetera meeneemt?

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9543 door Kreule

Patrick27 schreef :

I20 rijder schreef :

Patrick27 schreef :

Kreule schreef :

kpaulu schreef : lapje vlees op het vuur biertje der bij en over auto's lullen beter kan niet


:D


Kan altijd beter hoor. Paar leuke dames erbij van jaar of 25 a 30jaar. Maar idd liefst op zaterdag..


Ik neem wel een leuke dame van 56 mee. ;)


Dan neem ik tot slot de zon wel mee en wat warmte ;)! Maaruh zullen we eens wat gaan plannen? Ik bedoel mss zijn die wegwerp bbq`s wat of gewoon van thuis wat meenemen zodat iedereen wat vlees/briquettes/steenkool etcetera meeneemt?


Lijkt mij inderdaad geen enkel bezwaar!

V6 - There's no replacement for displacement - V6

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9547 door I20 rijder
Zullen we vast een voorlopige datum vaststellen? Dan kunnen we daar naartoe werken. Ik stel voor zaterdag 23 augustus.Dan zijn de meeste mensen terug van vakantie en is de kans op mooi weer er ook nog.

De vraag is dan op welke locatie de bbq gehouden wordt.
Als ieder uiterlijk eind deze maand laat weten of hij/zij op de afgesproken datum kan komen, kunnen we plannen wat we nodig hebben en in welke hoeveelheid.
Vervolgens kunnen we een lijstje maken van benodigdheden en ieder kan aangeven wat hij/zij meeneemt. De kosten worden bij elkaar opgeteld en gedeeld door het aantal deelnemers.
Als de bbq geregeld is, kunnen we er een activiteit omheen bedenken. Eventueel kunnen we de importeur van Hyundai berichten over onze activiteiten met de vraag of zij ons willen sponsoren. Ik ben wel bereid om dat contact te leggen.

Ik denk maar even hardop. Kunnen we er iets mee?

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9548 door Patrick27
23 augustus kan ik in ieder geval die week erop ga ik op vakantie. En voor die tijd moet ik dus mijn subje erin hebben liggen :P ;) maar dat gaat wel lukken. Voorlopig 1 persoon, maar kan nog wijzigen.
Kan de bbq biet ergens op een parkeerplaats dat we wel ff de politie enzo inlichten dat we daar staan?

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9549 door I20 rijder
Als we nu eens een plaatselijke Hyundaidealer benaderen met onze plannen? Misschien hebben zij wel een leuke locatie in beeld. Gewoon even de dealers in de omgeving rondbellen.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9551 door Arnold
Als er maar een paar basis voorzieningen zijn zoals toillet, dan maakt het voor mij verder niet uit waar het is.

Klinkt nu al erg goed ;-)

Nice and smooth.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.