• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?

Enquete: Wanneer zou de meeting goed uitkomen (werd beƫindigd 0000-00-00 00:00:00)

Juni
2 15.4%
Juli
2 15.4%
Augustus
6 46.2%
September
3 23.1%
Totaal aantal stemmers: 13
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
Meer
12 jaren 2 maanden geleden - 12 jaren 2 maanden geleden #9410 door Patrick27

sammy31 schreef : heb al samen met Arnold al iets leuks bedacht, alleen nog ff datum plannen en zeker weten dat het mooi weer is!


Een fotoshoot met alle hyundai`s van de leden met wat leuke dames erbij!?

@Pjork hahahahaha netjes!

Als het kan het liefst proberen rekening te houden met de vrije zaterdag/zondagen die ik heb. En natuurlijk met de rest!
Laatst bewerkt 12 jaren 2 maanden geleden door Patrick27.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9468 door Kreule

Patrick27 schreef :
Een fotoshoot met alle hyundai`s van de leden met wat leuke dames erbij!?


:P

V6 - There's no replacement for displacement - V6

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9472 door Patrick27

Kreule schreef :

Patrick27 schreef :
Een fotoshoot met alle hyundai`s van de leden met wat leuke dames erbij!?


:P

:unsure:

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden - 12 jaren 1 maand geleden #9482 door Arnold

Arnold schreef :

sammy31 schreef : heb al samen met Arnold al iets leuks bedacht, alleen nog ff datum plannen en zeker weten dat het mooi weer is!


En kijken of het haalbaar is. ik heb de heren daar nog niet gesproken. En ik weet ook niet of ik een vergunning aan moet vragen bij de gemeente.


helaas het idee wat er was is financieel niet haalbaar. (althans...erg duur)
Dus hier bij, een gedeelte van het plan was:



Komt al snel op 55,- per persoon.

maar de gedachten molen blijft draaien ;-)

Nice and smooth.
Laatst bewerkt 12 jaren 1 maand geleden door Arnold.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden - 12 jaren 1 maand geleden #9494 door Patrick27
Ow nice idee`tje ;)! Kunnen we niet gesponsord worden door Hyundai ;). Zou het gewoon mss niet leuk zijn om te meeten en daarna gezellig hapje/drankje doen (BBQ) ofzo?
Laatst bewerkt 12 jaren 1 maand geleden door Patrick27.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9495 door Kreule
Ik ben ook fan van barbecue! Dat is al snel gezellig en hoeft absoluut niet duur te zijn, mijns inziens!

V6 - There's no replacement for displacement - V6

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.