Arnold schreef :
sammy31 schreef : heb al samen met Arnold al iets leuks bedacht, alleen nog ff datum plannen en zeker weten dat het mooi weer is!
En kijken of het haalbaar is. ik heb de heren daar nog niet gesproken. En ik weet ook niet of ik een vergunning aan moet vragen bij de gemeente.
helaas het idee wat er was is financieel niet haalbaar. (althans...erg duur)
Dus hier bij, een gedeelte van het plan was:
Komt al snel op 55,- per persoon.
maar de gedachten molen blijft draaien