• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?

Enquete: Wanneer zou de meeting goed uitkomen (werd beƫindigd 0000-00-00 00:00:00)

Juni
2 15.4%
Juli
2 15.4%
Augustus
6 46.2%
September
3 23.1%
Totaal aantal stemmers: 13
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9381 door kpaulu
Ik ook!

met het schaamrood op de kaken vertellen dat de Hyundai weg is...

Hyundai coupe 2.0 fx 1999 (2011-2013)

Hyundai coupe 2.7 V6 2003 (2013-2016)

Hyudai Tucson 2.0 2005 (2012-heden)

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9382 door Arnold

sammy31 schreef : heb al samen met Arnold al iets leuks bedacht, alleen nog ff datum plannen en zeker weten dat het mooi weer is!


En kijken of het haalbaar is. ik heb de heren daar nog niet gesproken. En ik weet ook niet of ik een vergunning aan moet vragen bij de gemeente.

Nice and smooth.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9383 door Pjork
Ik heb al toestemming om de Hyundai van mijn dochter te lenen,... :blush:

In afwachting van de krachtige Hyundai N, rij ik in een BMW Z4.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9387 door Kreule

Pjork schreef : Ik heb al toestemming om de Hyundai van mijn dochter te lenen,... :blush:


Kijk, dat zijn nog eens goede berichten!

V6 - There's no replacement for displacement - V6

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9388 door kpaulu
Haha, we hadden het niet erg gevonden hoor met de mini (aan het einde van de straat)

met het schaamrood op de kaken vertellen dat de Hyundai weg is...

Hyundai coupe 2.0 fx 1999 (2011-2013)

Hyundai coupe 2.7 V6 2003 (2013-2016)

Hyudai Tucson 2.0 2005 (2012-heden)

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 2 maanden geleden #9389 door Kreule

kpaulu schreef : Haha, we hadden het niet erg gevonden hoor met de mini (aan het einde van de straat)


:P

V6 - There's no replacement for displacement - V6

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.