Zie mijn topic in ''klets maar raak'' over de slipcursus met mijn I30 afgelopen week.
Ik heb redelijk intensief contact gehad met het NIV en kan bij voldoende belangstelling eens kijken of ik groepskorting kan krijgen en een Hyundai slipdag met eigen auto kan organiseren.