• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Software update kona 2024

Lees meer
1 maand 1 week geleden - 1 maand 1 week geleden #58240 door Gewoon_Peter
Beantwoord door Gewoon_Peter in topic Software update kona 2024
Ik ontving vanmiddag de melding in mijn Kona Hybrid Premium dat er een software update was en dat deze via OTA aan het downloaden was. Ik had geen tijd om de download en installatie af te wachten dus heb ik de OTA afgebroken. Nu zag ik in de Kona Hybrid groep op Facbook en negatieve reactie van iemand die de update vandaag wel had uitgevoerd. 

Het lijkt er op dat het uitschakelen van de piepjes helemaal niet meer mogelijk is, als ik het goed heb begrepen. Ik laat mijn Kona morgen de update morgen maar installeren, dan weet ik het zeker.

Mocht het inderdaad niet meer mogelijk zijn om de waarschuwings geluiden uit te zetten dan baal ik daar wel van. Ik vond het fijn om de keus te hebben.

Hieronder een screenshot van de post : 
Bijlagen:
Laatst bewerkt 1 maand 1 week geleden door Gewoon_Peter. Reden: Toevoeging

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 maand 1 week geleden #58241 door Wilfred
Beantwoord door Wilfred in topic Software update kona 2024
Klopt, je kan de snelheids waarschuwing (piep) niet meer uitzetten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gewoon_Peter

Lees meer
1 maand 1 week geleden #58244 door Gewoon_Peter

Wilfred schreef : Klopt, je kan de snelheids waarschuwing (piep) niet meer uitzetten.

Ik kan maar niet wennen aan die snelheidswaarschuwing piepjes, was blij dat ik het geluid kon uitzetten, maar dat is dus helaas voorbij. Dan maar het geluid zo zacht als mogelijk aanzetten.

Zijn er trouwens nog andere wijzigingen?

Lees meer
1 maand 1 week geleden #58245 door cloggy
Beantwoord door cloggy in topic Software update kona 2024
Is wel bizarre....deze nieuwe Mute functie was aangekondigd in de software update van augustus 2024 en bleek achteraf wel te werken voor de EV modellen maar niet voor de HEV modellen en nu draaien ze alles terug? 
De Mute functie werkt trouwens wel vanaf fabriek voor de KONA HEV 2025 modellen en gaan ze dat nu weer de nek omdraaien? Vreemd allemaal...
Ik heb geen informatie in mijn KONA gezien dat er een OTA update staat te wachten en wacht maar af tot de nieuwe software update van dit kwartaal (???) beschikbaar gaat komen (hebben ze nu nog 2 weken de tijd voor) om te zien wat de wijzigingen gaan worden.

Vraagje: waar kun je het geluid zo zacht mogelijk of misschien wel helemaal uitzetten?

Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024

Lees meer
1 maand 1 week geleden #58248 door Gewoon_Peter
Vandaag de update via OTA geinstalleerd. Ik kan de snelheidswaarschuwing piepjes nog gewoon uitzetten.

Lees meer
1 maand 1 week geleden #58249 door MrZackito
Beantwoord door MrZackito in topic Software update kona 2024

Gewoon_Peter schreef : Vandaag de update via OTA geinstalleerd. Ik kan de snelheidswaarschuwing piepjes nog gewoon uitzetten.

Ik heb nog geen update ontvangen maar volgens de Hyundai website is er nog niks ook. Welke Kona heb jij? 2024 of 2025 model? EV of Hybrid?