- Ontvangen bedankjes 21
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Software update kona 2024
- Rinus*62
-
- Premium Member
-
Is er voor Hyundai geen actieve knutselgroep? Voor mijn vorige auto Ford bestaat er een hele community die software maken op basis van officiële ford files en er is een tool waarmee je zelf dingen kan activeren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- MrZackito
-
- Premium Member
-
- Ontvangen bedankjes 21
Compensatie voor de 129 pk motor hahahaRinus*62 schreef : Vreemde situatie. Er is toch niets anders aan het “2025” model?
Is er voor Hyundai geen actieve knutselgroep? Voor mijn vorige auto Ford bestaat er een hele community die software maken op basis van officiële ford files en er is een tool waarmee je zelf dingen kan activeren
- Rinus*62
-
- Premium Member
-
- Ontvangen bedankjes 21
Tsja, daar kan ik wel mee levenMrZackito schreef :
Compensatie voor de 129 pk motor hahahaRinus*62 schreef : Vreemde situatie. Er is toch niets anders aan het “2025” model?

- cloggy
-
- Senior Member
-
- Ontvangen bedankjes 3
If yours was in the first delivery batch - September '23 through to about September '24 there was a factory patch, not delivered OTA that has not been applied. Units delivered after September '24 had the patch applied from the factory.
I would check with your dealer when you go in for a service.
The mute feature works on my December '24 delivered, '25 plated Premium Hybrid.
Heb bij Hyundai NL om een bevestiging gevraagd van deze update.
Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024
- sjaakkona2024
-
- Junior Member
-
- Ontvangen bedankjes 5
- Stefan
-
- Elite Member
-
- Ontvangen bedankjes 86
sjaakkona2024 schreef : zoals hij schrijft heeft hij een 2025 model daar zit de software in waar de mute werkt, de 2024 modellen hebben deze nog niet omdat in de laatste update een fout zat, aankomende update staat gepland voor januari de voorwaarden voor deze update heb ik al ontvangen in de auto.
Oh echt waar? Is de update er dan eindelijk deze maand? Hoe kom je aan die informatie? Ben benieuwd!