• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Stoelkoeling defect of niet defect?

Lees meer
3 maanden 1 dag geleden #56436 door Stefan
Beantwoord door Stefan in topic Stoelkoeling defect of niet defect?
Ik herken me wel in de signalen hier over de stoelverkoeling. Ik ben er met mijn Kona 2024 ook mee naar de garage geweest. Daar hebben ze het gecheckt, en het werkt wel. Wat wel een aandachtspunt is; hij zuigt koele lucht uit de auto door de stoel heen. Is het in de auto warm, of staat de airco niet aan, dan is de stoelverkoeling minimaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 maanden 1 dag geleden #56452 door martin123
Vandaag met de Tucson wezen tanken.Als ik benzine tank moet ik een kleine 10 km rijden voor ik er ben.De auto staat onder de carport uit de zon temperatuur vanmorgen bijna 20 graden. Rij eerst naar de Shell vol gooien voor de volgende week. En rij weer naar huis, moest ineens denken aan gisteren over de stoelventilator dus aan gezet eerst op stand 3 maar dat werd mij al snel te koud stand 2 nog steeds te koud dan maar op stand 1 kon goed merken dat de ventilator zijn werk deed. Deze werkt dus prefect niets over te klagen.Had trouwens niet de airco aan. Wel doe ik vaak alle ramen even helemaal open als ik bij de benzinepomp vertrek. Niet dat de auto in de zon staat maar de temperatuur in de auto loopt snel op. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.