- Ontvangen bedankjes 30
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Nieuwe Kona (2023)
- sanookh
-
Onderwerp Auteur
- Senior Member
-
Minder
Lees meer
1 jaar 8 maanden geleden #53311
door sanookh
Begin 2022 hadden wij een Kona hybrid huurauto in Malaga en die had ook al draadloos Android Auto
Beantwoord door sanookh in topic Nieuwe Kona (2023)
Dit gaat over draadloos android auto en apple carplay wat de huidige systemen (inclusief de nieuwe Kona) met navigatie alleen via een USBC kabel kan. Via een update zou dit mogelijk moeten worden op de nieuwe Kona, maar het is nog niet duidelijk of dit ook voor oudere modellen mogelijk wordt. Dit kan al jaren bij andere merken.
Leuk draadloos opladen maar voor android auto moet er toch een kabel in, dus wat is dan het nut van draadloos opladen?
Begin 2022 hadden wij een Kona hybrid huurauto in Malaga en die had ook al draadloos Android Auto
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- anaconda
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 jaar 7 maanden geleden #53535
door anaconda
Beantwoord door anaconda in topic Nieuwe Kona (2023)
Van een Ioniq (HEV) aurora silver , via een Suzuki Swace phantom brown (HEV) morgen weer terug bij Hyundai.
Dit keer in een Kona (HEV) premium mirage green met lichtgrijs interieur.
Ik meende ergens gelezen te hebben dat er problemen waren met de licentierechten voor draadloos android carplay.
Waar weet ik helaas niet meer.
Bij de Swace had ik ook bedraad android carplay dus indien het er (nog) niet is zal ik in ieder geval niet hoeven wennen .
Ik meende ergens gelezen te hebben dat er problemen waren met de licentierechten voor draadloos android carplay.
Bij de Swace had ik ook bedraad android carplay dus indien het er (nog) niet is zal ik in ieder geval niet hoeven wennen .
- mrandromeda
-
- Senior Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 31
1 jaar 7 maanden geleden - 1 jaar 7 maanden geleden #53536
door mrandromeda
Beantwoord door mrandromeda in topic Nieuwe Kona (2023)
Laatste nieuws is dat begin 2024 met een OTA update draadloos android auto beschikbaar komt
Voor systemen zonder navigatie kon dit al. De hele discussie (is nooit officieel bevestigt)voor systemen met navigatie ging om de snelknop map. Als je hierop drukt ga je dan naar de Hyundai navigatie of naar google maps. Door deze onenigheid kregen ze geen licentie om het draadloos te maken. Dit is nu opgelost.
Of er voor oudere systemen met navigatie (ook voor andere modellen) een update komt is nog niet bevestigt en moet eerst onderzocht worden of het überhaupt technisch mogelijk is.
youtube.com/clip/Ugkx9zl-xSEZwN4BFPBo7mG...?si=11d62L0CizsSEcbS
Voor systemen zonder navigatie kon dit al. De hele discussie (is nooit officieel bevestigt)voor systemen met navigatie ging om de snelknop map. Als je hierop drukt ga je dan naar de Hyundai navigatie of naar google maps. Door deze onenigheid kregen ze geen licentie om het draadloos te maken. Dit is nu opgelost.
Of er voor oudere systemen met navigatie (ook voor andere modellen) een update komt is nog niet bevestigt en moet eerst onderzocht worden of het überhaupt technisch mogelijk is.
youtube.com/clip/Ugkx9zl-xSEZwN4BFPBo7mG...?si=11d62L0CizsSEcbS
Laatst bewerkt 1 jaar 7 maanden geleden door mrandromeda.
- sanookh
-
Onderwerp Auteur
- Senior Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 30
1 jaar 7 maanden geleden #53561
door sanookh
Beantwoord door sanookh in topic Nieuwe Kona (2023)
Android Carplay? Heb je een iPhone van Samsung?Van een Ioniq (HEV) aurora silver , via een Suzuki Swace phantom brown (HEV) morgen weer terug bij Hyundai.
- sirotrading
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 3
1 jaar 7 maanden geleden - 1 jaar 7 maanden geleden #53582
door sirotrading
Beantwoord door sirotrading in topic Nieuwe Kona (2023)
Heeft iemand inmiddels al een nieuwe Kona (2023)? Ben zelf ook aan aan het wachten op onze nieuwe Kona en ben benieuwd of de levering is gelukt in 4 weken.
Laatst bewerkt 1 jaar 7 maanden geleden door sirotrading.
- Rinus*62
-
- Premium Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 21
1 jaar 7 maanden geleden #53585
door Rinus*62
Beantwoord door Rinus*62 in topic Nieuwe Kona (2023)
Eind juli besteld.
Helaas nog niets gehoord, ook geen datum.
Helaas nog niets gehoord, ook geen datum.