- Ontvangen bedankjes 433
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
- Willie Wortel
-
- ++ Special member ++
-
Minder
Lees meer
3 jaren 2 maanden geleden #46714
door Willie Wortel
Beantwoord door Willie Wortel in topic Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
Die is mooooi :woohoo:
Ik zou er wel een tracker inzetten, want deze is best gewild bij het dieven gilde :whistle:
:hlogo:
Ik zou er wel een tracker inzetten, want deze is best gewild bij het dieven gilde :whistle:
:hlogo:
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- galaxis
-
Onderwerp Auteur
- Platinum Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 156
3 jaren 2 maanden geleden #46719
door galaxis
Hallo, het probleem heeft zich nooit meer voor gedaan. Ze hebben de bougies vervangen en voor de zekerheid de motor van binnen bekeken met een camera. Nergens waren afwijken te zien. Inmiddels ben ik alweer 25K kilometers verder en het probleem heeft zich niet meer voor gedaan.
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Beantwoord door galaxis in topic Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
Vandaag contact gehad met de dealer. Het probleem deed zich ook bij hun voor gelukkig . De wagen is daarna uitgelezen en er stonden meerdere foutmeldingen in. Echter heeft de dealer deze case nu weggelegd bij de Hyundai Nederland. Even afwachten dus nog. Het is dus niet duidelijk op het moment wat het probleem is.
=======
Mogelijk heb je de probleem-oplossing elders vermeld, maar ik mis even wat uiteindelijk de 'oplossing' was om weer een goedwerkende de Ioniq-Hybride te kunnen gebruiken....
Ik lees het mogelijk nog wel 's...
Groet, Klaar.
Hallo, het probleem heeft zich nooit meer voor gedaan. Ze hebben de bougies vervangen en voor de zekerheid de motor van binnen bekeken met een camera. Nergens waren afwijken te zien. Inmiddels ben ik alweer 25K kilometers verder en het probleem heeft zich niet meer voor gedaan.
Verbruik Ioniq

Mijn Hyundai's
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel
- galaxis
-
Onderwerp Auteur
- Platinum Member
-
Minder
Lees meer
3 jaren 2 maanden geleden #46914
door galaxis
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Beantwoord door galaxis in topic Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
Even een korte update. Weinig te melden. De I30N rijd heerlijk, scheuren als we willen, comfort als het nodig is. De ioniq maakt nog steeds netjes zijn kilometers, zo'n 1000 per week, die staat nog steeds op z'n winter schoeisel, binnenkort de zomerwielen er weer onder.
Vorig weekend heb ik beide wagens eens gewassen. Uiteraard 2 emmer methode, afgetopt met een wax van soft99. Als het straks weer warmer is dan krijgen beide wagens een grote detail beurt ;
* foamen met alkalische reiniger om alle oude wax en seal lagen er af te halen
* wassen
* Iron X om vliegroest uit de lak te halen
* afspoelen
* kleien
* afspoelen
* drogen
* polijsten
* polijst olie verwijderen met een IPA
* sealer er op
En dan nog ook de wielen uiteraard, ook die gaan in een sealer, de trims weer mooi voeden etc etc .
Nog wat plaatjes van hoe het er nu bij staat, want plaatjes kijken vind iedereen leuk.
Vorig weekend heb ik beide wagens eens gewassen. Uiteraard 2 emmer methode, afgetopt met een wax van soft99. Als het straks weer warmer is dan krijgen beide wagens een grote detail beurt ;
* foamen met alkalische reiniger om alle oude wax en seal lagen er af te halen
* wassen
* Iron X om vliegroest uit de lak te halen
* afspoelen
* kleien
* afspoelen
* drogen
* polijsten
* polijst olie verwijderen met een IPA
* sealer er op
En dan nog ook de wielen uiteraard, ook die gaan in een sealer, de trims weer mooi voeden etc etc .
Nog wat plaatjes van hoe het er nu bij staat, want plaatjes kijken vind iedereen leuk.
Verbruik Ioniq

Mijn Hyundai's
De volgende gebruiker (s) zei dank u: GerritK
- Willie Wortel
-
- ++ Special member ++
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 433
3 jaren 2 maanden geleden #46925
door Willie Wortel
Beantwoord door Willie Wortel in topic Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
Ik vindt die grijze wel erg mooi ...... is toch niet van je vrouw hoop ik :evil:
- galaxis
-
Onderwerp Auteur
- Platinum Member
-
Minder
Lees meer
3 jaren 3 weken geleden #47352
door galaxis
En omdat wij dol zijn op plaatjes, hierbij nog een foto, geparkeerd in de ochtendzon.
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Wat van haar is , is ook van mijIk vindt die grijze wel erg mooi ...... is toch niet van je vrouw hoop ik :evil:

Verbruik Ioniq

Mijn Hyundai's
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, Johan_Fastback
- Johan_Fastback
-
- Senior Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 36
3 jaren 3 weken geleden #47358
door Johan_Fastback
Beantwoord door Johan_Fastback in topic Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
Blijft een fantastische auto... ik heb ondertussen ook al heel wat veranderd aan de mijne en wordt alsmaar mooier...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: galaxis