- Ontvangen bedankjes 1086
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
- Arnold
-
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Lees meer
3 jaren 7 maanden geleden #45151
door Arnold
Nice and smooth.
Beantwoord door Arnold in topic Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
Jeetje....... Wel een leen auto gekregen om de vakantie te starten?
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Nice and smooth.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- galaxis
-
Onderwerp Auteur
- Platinum Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 156
3 jaren 7 maanden geleden #45154
door galaxis
Dat was inderdaad mogelijk, we konden kosteloos een leen auto krijgen van de dealer. Maar aangezien er nog een Hyundai op de oprit staat hebben we die meegenomen. ( i20 black edition )
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Beantwoord door galaxis in topic Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
Jeetje....... Wel een leen auto gekregen om de vakantie te starten?
Dat was inderdaad mogelijk, we konden kosteloos een leen auto krijgen van de dealer. Maar aangezien er nog een Hyundai op de oprit staat hebben we die meegenomen. ( i20 black edition )
Verbruik Ioniq

Mijn Hyundai's
- Tucson V60
-
- Moderator
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 942
3 jaren 7 maanden geleden - 3 jaren 7 maanden geleden #45161
door Tucson V60
Bijna nachtmerrie scenario zou je er van krijgen. Wij hebben nog elk jaar dat wanneer we weg willen er iets stuk gaat, je zou bijna denken dat het je niet gegund wordt. Ik hoop dat de manko aan de wagen beperkt blijft tot iets simpels. Maar bonken.......klinkt niet goed. Toch een hele fijne vakantie.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Beantwoord door Tucson V60 in topic Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
Een minder bericht over de ioniq. Vandaag zouden we vertrekken voor vakantie. Auto ingeladen, ingestapt, en starten maar ! Niet dus. ICE sloeg aan , en meteen weer uit, hij probeerde zelf nog 4 maal de motor te starten maar viel telkens met veel bombarie uit. Daarna de melding STOP en check HEV systeem.
Auto uit gezet en nog eens proberen te starten, ditmaal wat gas bij gegeven, de motor bokte hevig maar bleef uiteindelijk wel lopen, zonder storingsmeldingen. De wagen maar direct de naar de dealer gereden en daar weggezet . Even afwachten wat de diagnose is.
Bijna nachtmerrie scenario zou je er van krijgen. Wij hebben nog elk jaar dat wanneer we weg willen er iets stuk gaat, je zou bijna denken dat het je niet gegund wordt. Ik hoop dat de manko aan de wagen beperkt blijft tot iets simpels. Maar bonken.......klinkt niet goed. Toch een hele fijne vakantie.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Laatst bewerkt 3 jaren 7 maanden geleden door Tucson V60.
- galaxis
-
Onderwerp Auteur
- Platinum Member
-
Minder
Lees meer
3 jaren 7 maanden geleden #45193
door galaxis
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Beantwoord door galaxis in topic Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
Vandaag contact gehad met de dealer. Het probleem deed zich ook bij hun voor gelukkig . De wagen is daarna uitgelezen en er stonden meerdere foutmeldingen in. Echter heeft de dealer deze case nu weggelegd bij de Hyundai Nederland. Even afwachten dus nog. Het is dus niet duidelijk op het moment wat het probleem is.
Verbruik Ioniq

Mijn Hyundai's
- galaxis
-
Onderwerp Auteur
- Platinum Member
-
Minder
Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden - 3 jaren 3 maanden geleden #46455
door galaxis
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Het is inmiddels weer een tijd geleden dat ik iets gepost. De IONIQ gaat nog steeds lekker. Eind Oktober heb ik hem een grote detail beurt gegeven inclusief polijsten. Daarna een goede sealer op de lak gezet voor het najaar en de winter. Ondertussen zitten de winterwielen er dus ook onder. Inmiddels heeft de kilometerstand de 68K gepasseerd.
Dan nog ander nieuws, een tipje van de sluier, de I20 black Edetion 2018 van mijn vrouw gaat het veld ruimen. Daar komt een andere Hyundai voor terug, ik ga nog niet vertellen wat het is, maar zover ik weet ga ik de eerste en de enige zijn op het forum hier met het type en model wat wij aangeschaft hebben.:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Een post zonder plaatjes is geen leuke post, dus 3 foto's van de IONIQ erbij nadat hij zijn detail beurt had gekregen. Op de achtergrond is de I20 nog te zien.
Dan nog ander nieuws, een tipje van de sluier, de I20 black Edetion 2018 van mijn vrouw gaat het veld ruimen. Daar komt een andere Hyundai voor terug, ik ga nog niet vertellen wat het is, maar zover ik weet ga ik de eerste en de enige zijn op het forum hier met het type en model wat wij aangeschaft hebben.:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Een post zonder plaatjes is geen leuke post, dus 3 foto's van de IONIQ erbij nadat hij zijn detail beurt had gekregen. Op de achtergrond is de I20 nog te zien.
Verbruik Ioniq

Mijn Hyundai's
Laatst bewerkt 3 jaren 3 maanden geleden door galaxis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Gerrit I30
- Willie Wortel
-
- ++ Special member ++
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 433
3 jaren 3 maanden geleden #46498
door Willie Wortel
Beantwoord door Willie Wortel in topic Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance
Gaaf
Nooit meeer aankomen ...............zeker niet met vette vingers :evil: \
We kunnen bijna niet wachten wat de nieuwe van je vrouw wordt :woohoo:
Nooit meeer aankomen ...............zeker niet met vette vingers :evil: \
We kunnen bijna niet wachten wat de nieuwe van je vrouw wordt :woohoo:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: galaxis