- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
My Hyundai
- Jdvb55432
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
1 maand 3 weken geleden #59789
door Jdvb55432
My Hyundai werd gestart door Jdvb55432
Ik heb sinds 15 januari 26 een Kona Hybrid. Na herhaaldelijke pogingen lukt het ons niet om de auto te verbinden met My Hyundai. De dealer heeft een case gemaakt naar Hyundai toe, maar tot op heden zonder antwoord, laat staan oplossing. Heeft iemand dezelfde ervaring met dit fenomeen?
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Rinus*62
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 24
1 maand 2 weken geleden #59803
door Rinus*62
Beantwoord door Rinus*62 in topic My Hyundai
Het fenomeen waar het hier echt om draait is dat als je een vraag stelt aan Hyundai dat dit in een zwart gat verdwijnt. Ik kan sinds oktober vorig jaar geen digitale sleutel meer installeren na het vervangen van een module. Bluelink zegt dat er nog een sleutel in de auto geregistreert staat, de auto zelf weet van niets. Vraag neergelegd bij bluelink en nu al een poosje bij Hyundai Europe. Ik reken nergens meer op.
Elektronika en automatisering zijn niet de favoriete hobby’s van autofabrikanten.
Elektronika en automatisering zijn niet de favoriete hobby’s van autofabrikanten.
- mrpmrp
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 maand 1 week geleden - 1 maand 1 week geleden #59806
door mrpmrp
Beantwoord door mrpmrp in topic My Hyundai
Zou het kunnen zijn dat er een nieuwe versie van de software voor uw auto beschikbaar is? Zou dat dan de reden kunnen zijn? Is maar een idee.
Laatst bewerkt 1 maand 1 week geleden door mrpmrp.