- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Navigatie update ccNc januari 2026 nu met realtime kaarten
- Pako10
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
1 maand 3 weken geleden #59711
door Pako10
Beantwoord door Pako10 in topic Navigatie update ccNc januari 2026 nu met realtime kaarten
128GB
Heb geen 64GB en Hyundai geeft aan 64 of 128gb dus het zou moeten werken.
Heb geen 64GB en Hyundai geeft aan 64 of 128gb dus het zou moeten werken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- borry52
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
1 maand 3 weken geleden #59712
door borry52
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Beantwoord door borry52 in topic Navigatie update ccNc januari 2026 nu met realtime kaarten
Ik gebruik ook een 128Gb stick, werkt goed.
Ik heb en het verleden ook wel zo'n probleem gehad, stick opnieuw geformateerd en opnieuw geladen.
Toen ging het wel.
Ik heb en het verleden ook wel zo'n probleem gehad, stick opnieuw geformateerd en opnieuw geladen.
Toen ging het wel.
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
- mrandromeda
-
Onderwerp Auteur
- Senior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 32
1 maand 3 weken geleden #59714
door mrandromeda
Beantwoord door mrandromeda in topic Navigatie update ccNc januari 2026 nu met realtime kaarten
Het download/update programma formateerd bij elke download de USB stick opnieuw.
Ter Info:
In het begin had ik ook alleen maar 128Gb USB sticks, geen één werkte. Als je contact opneemt met de helpdesk van Hyundai krijg je steevast het antwoord dat je een 64Gb versie moet gebruiken. Toen maar één gekocht en nooit meer problemen gehad. Alle updates werden in één keer geïnstalleerd.
Ter Info:
In het begin had ik ook alleen maar 128Gb USB sticks, geen één werkte. Als je contact opneemt met de helpdesk van Hyundai krijg je steevast het antwoord dat je een 64Gb versie moet gebruiken. Toen maar één gekocht en nooit meer problemen gehad. Alle updates werden in één keer geïnstalleerd.
- Pako10
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 maand 3 weken geleden #59728
door Pako10
Beantwoord door Pako10 in topic Navigatie update ccNc januari 2026 nu met realtime kaarten
Inmiddels is het met een 64gb stick gelukt.