• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

waarschuwingen uitzetten kan handiger?

Meer
1 maand 21 uren geleden #59626 door tverdeni
Hallo,
Ik heb een Kona Electric 2024 waar ik heel erg tevreden over ben op 1 ding na: het uitzetten van de snelheidswaarschuwing en oplettendheid.
De dealer kan mij niet helpen zegt hij dus ik hoop op een forum oplossing.
Wat ik nu doe:
ik druk op de startknop en wacht even. Druk op * op het stuur en kom (na weer even wachten) op de waarschuwingen pagina. Druk op "snelheid waarschuwing" en zet het uit. Weer terug met < en waarschuwing "bestuurder oplettendheid" uitzetten. Dan op navigatie drukken en ik kan eindelijk een keer wegrijden.

Ik lees dat sommige rijders met de "mute" knop van het volume de snelheidswaarschuwing kunnen uitzetten maar dat werkt bij mij niet.
Ik lees van andere merken dat ze met 1 druk op een knop alles kunnen uitzetten.
Vraag is dus: zie ik iets over het hoofd en kan het handiger of moet ik ermee leren leven?

Hartelijk dank alvast voor iedere suggestie . 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 maand 18 uren geleden #59627 door penhkona
Ik heb ook die Kona, bij mij werkt het prima. Even voor de zekerheid: je weet dat je de mute knop drie seconden ingedrukt moet houden?

Meer
4 weken 2 dagen geleden #59628 door tverdeni
Ja ik weet dat het 3 seconden duurt maar werkt niet bij mij. Misschien moet er nog een software update gebeuren ofzoiets.

Meer
4 weken 2 dagen geleden #59630 door Sanneke
Mijn vraag gaat hier ook over. Moet je dit elke keer doen als je gaat rijden? Of zou hij het moeten onthouden totdat ik het zelf anders instel? Hij piept namelijk al bij 1 km te hard :(

Meer
4 weken 2 dagen geleden - 4 weken 2 dagen geleden #59631 door cloggy
Ja, je mist een door de fabrikant voorgeschreven software update welke door de dealer geinstalleerd kan/moet worden...mits hij de kennis en het vereiste tool ook heeft. Mocht je dealer dit niet weten, laat het even weten hier want er is een hele goede dealer in Alphen a/d Rijn die het zo voor je kan doen..en omdat het een garantie geval is wordt het nog gratis gedaan. .

Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024
Laatst bewerkt 4 weken 2 dagen geleden door cloggy.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sanneke

Meer
4 weken 2 dagen geleden - 4 weken 2 dagen geleden #59632 door joop1981
In de regel moet je er niet vanuit gaan, dat elke dealer gratis garantie reparaties voor je zal uitvoeren.
Dit komt door het feit dat de importeur het aantal uren vaststelt, dat voor een garantie geval vergoed wordt.
En op het gebruikelijke garage uurtarief moet een deel ingeleverd worden.
Op materialen is niets te verdienen. Die mogen alleen netto in rekening worden gebracht.
De dealer welke de auto aan jou verkocht heeft is wel verplicht om die garantie reparatie voor jou gratis uit te voeren.
Ook als je auto, met pech, naar een dichtstbijzijnde Hyundai dealer gesleept wordt, en de reparatie valt onder de garantie, moet deze de reparatie uitvoeren tegen bovengenoemde condities.
Laatst bewerkt 4 weken 2 dagen geleden door joop1981.