• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

OTA Update 07 september 2025??

• cloggy
  • Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
8 maanden 2 dagen geleden #59254 door cloggy
Vanmorgen wilde ik wegrijden en kreeg ik de melding dat er een OTA update klaar stond om aangebracht te worden (dit is de 1ste keer in 1,5 jaar...). De navigatiekaarten zijn bijgewerkt en er is een nieuwe versie van de Infotainment software en er zijn enkele nieuwe talen toegevoegd en nog wat additionele verbeteringen in de software van het Infotainment software zonder specifieke details. Geen additionele nieuwe functies. En ja, na de update werkt de Mute functie om de Brussel piepjes te elimineren nog gewoon...

Na het voltooien van de update is nu mijn Navigatie map versie EUR.18.43.57.011.933.0 en Infotainment Software versie is SX2.EUR.ccNC.001.002.250601.
In de update.hyudai.com website is niets over deze update terug te vinden en zowel de navigatie als infotainment software versie welke ik nu heb is duidelijk hoger/later dan die in de update van 09 juli 2025 genoemd worden.

De update is wel vreemd als je weet dat alle updates voor Noord-Amerika en Canada zeker tot het eind van dit jaar niet beschikbaar zijn i.v.m. de navigatie software versie 18.5 welke teruggetrokken is en pas aan het eind van dit jaar opgevolgd gaat worden door versie 19.0. 

Zijn er meer gebruikers die (onverwacht) een update ontvangen hebben?

Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
8 maanden 2 dagen geleden - 8 maanden 2 dagen geleden #59255 door Pako10
Beantwoord door Pako10 in topic OTA Update 07 september 2025??
Hier vorige week ook ontvangen tijdens de vakantie in Frankrijk.

Ik werd overigens gek van de meldingen om koffie te geen drinken. Wat een ellende. Als je maar iets te kort bij de witte lijn in de buurt komt begint het weer te jengelen.
iemand die weet of dit uit te schakelen is. 

Tip;
Voor wie het nog niet wist. Als de achteruit in schakelt en je zet de spiegelschakelaar in de stand L of R dan kantelen de spiegels zodat als je achteruit wilt rijden je de de zijkant van de auto en de stoeprand beter kunt zien. Erg handig moet ik zeggen.
Laatst bewerkt 8 maanden 2 dagen geleden door Pako10.

Meer
8 maanden 23 uren geleden #59257 door tverdeni
Beantwoord door tverdeni in topic OTA Update 07 september 2025??
Dat is nog eens handig en wist ik (na ruim een jaar Kona rijden) nog niet. Dank!

Meer
8 maanden 7 uren geleden #59263 door martin123
Beantwoord door martin123 in topic OTA Update 07 september 2025??
Heb het gisteren uitgeprobeerd.Werkt niet.Betreft een Kona hybride premium 2024

• cloggy
  • Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
8 maanden 3 uren geleden #59265 door cloggy
Beantwoord door cloggy in topic OTA Update 07 september 2025??
Hier dan de stappen: instellingen - navigatie - aanwijzingen - route opties en op het volgende scherm rechtsboven op het trechter icoontje tikken. Dan krijg je een hele lijst met opties die je altijd wel/niet wilt gebruiken. Let op: voor de tolwegen dien je door te scrollen naar een volgend scherm.

• cloggy
  • Onderwerp Auteur
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
8 maanden 2 uren geleden #59266 door cloggy
Beantwoord door cloggy in topic OTA Update 07 september 2025??
Deze "speigeltruc" werkt alleen maar voor bepaalde modellen. Bij mij werkt het in ieder geval ook niet.