- Ontvangen bedankjes 27
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Nieuw functie uitzetten snelheidslimiet gepiep
- mrandromeda
- Onderwerp Auteur
- Senior Member
Minder
Lees meer
1 maand 2 weken geleden - 1 maand 2 weken geleden #56583
door mrandromeda
Nieuw functie uitzetten snelheidslimiet gepiep werd gestart door mrandromeda
In de nieuwe Tucson zit nu ook dezelfde ccNc unit als de Kona. In deze software versie kun je het gepiep van de snelheidslimiet uitzetten via de mute knop ingedrukt te houden.
Zie (rond de 8 min):
Hopelijk komt via de volgende software update (zal wel eind van dit jaar zijn) naar de Kona. Maar ik ben bang dat deze feature hier niet weer is toegestaan door Europese wetgeving
Zie (rond de 8 min):
Hopelijk komt via de volgende software update (zal wel eind van dit jaar zijn) naar de Kona. Maar ik ben bang dat deze feature hier niet weer is toegestaan door Europese wetgeving
Laatst bewerkt 1 maand 2 weken geleden door mrandromeda.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rinus*62
- Senior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 14
1 maand 1 week geleden #56652
door Rinus*62
Beantwoord door Rinus*62 in topic Nieuw functie uitzetten snelheidslimiet gepiep
update.hyundai.com/AU/EN/updateNoticeView/wHmf9M
Net dit gevonden. Weet alleen niet welk land dit is. Maar de mute functie wordt hierin inderdaad beschreven. Overigens zag ik laatst een Nederlands test van de Kona electric en daar leek de extra optie speed limit info ook al in te zitten.
Fingers crossed.
Net dit gevonden. Weet alleen niet welk land dit is. Maar de mute functie wordt hierin inderdaad beschreven. Overigens zag ik laatst een Nederlands test van de Kona electric en daar leek de extra optie speed limit info ook al in te zitten.
Fingers crossed.
- mrandromeda
- Onderwerp Auteur
- Senior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 27
1 maand 1 week geleden #56653
door mrandromeda
Beantwoord door mrandromeda in topic Nieuw functie uitzetten snelheidslimiet gepiep
Goed gevonden
Deze update is voor Australië. Blijkbaar kun je met een stem commando het nu ook uitzetten.
Wat ik wel vreemd vind is dat de nieuwe cluster thema's hier niet inzitten (vind ik er beter uitzien). Deze zijn in Korea al dit voorjaar uitgebracht: update.hyundai.com/KR/KO/updateNoticeView/bgW0bN
Blijkbaar is de update voor ccNc in Australië ook nog niet klaar. Bij de downloads staat alleen nog het vorige systeem Gen5W.
Ik denk nog steeds dat wij pas tegen het einde van het jaar een update krijgen, met hopelijk deze mute optie
Deze update is voor Australië. Blijkbaar kun je met een stem commando het nu ook uitzetten.
Wat ik wel vreemd vind is dat de nieuwe cluster thema's hier niet inzitten (vind ik er beter uitzien). Deze zijn in Korea al dit voorjaar uitgebracht: update.hyundai.com/KR/KO/updateNoticeView/bgW0bN
Blijkbaar is de update voor ccNc in Australië ook nog niet klaar. Bij de downloads staat alleen nog het vorige systeem Gen5W.
Ik denk nog steeds dat wij pas tegen het einde van het jaar een update krijgen, met hopelijk deze mute optie
- Rinus*62
- Senior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 14
1 maand 1 week geleden #56654
door Rinus*62
Beantwoord door Rinus*62 in topic Nieuw functie uitzetten snelheidslimiet gepiep
Nieuw cluster lijkt me ook wel leuk inderdaad. Maar dit is mijn eerste Hyundai, had hiervoor een Ford. Updates duren helaas erg lang. Bij de Ford was er een actieve community die zelf updates verspreidde op basis van originele ford software.
- mrandromeda
- Onderwerp Auteur
- Senior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 27
1 maand 6 dagen geleden #56666
door mrandromeda
Beantwoord door mrandromeda in topic Nieuw functie uitzetten snelheidslimiet gepiep
Ik zie in Australië dat de update nu ook kan downloaden voor de ccNc 2024 Kona.
Nu nog de versie voor Europa.
Nu nog de versie voor Europa.
- mrandromeda
- Onderwerp Auteur
- Senior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 27
1 maand 3 dagen geleden #56696
door mrandromeda