• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Nieuwe Kona (2023)

Lees meer
3 uren 4 minuten geleden #56953 door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Nieuwe Kona (2023)
De adviesprijzen voor onderhoud van Hyundai staan hier:
www.hyundai.com/nl/services/onderhoud/prijzen.html
Dan zie je dat jij vanaf EUR 284 gaat betalen.
Zelf je ruitwisser vloeistof reservoir helemaal volgooien scheelt vaak. Die liters zijn bij de dealer een leuke extra bron van inkomsten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
3 uren 1 minuut geleden #56954 door cloggy
Beantwoord door cloggy in topic Nieuwe Kona (2023)
Ik heb mijn nieuwe Kona Hybrid pas 4 maanden en de eerste beurt is pas in mei volgend jaar dus ik heb er nog geen ervaring mee. .....maar volgens de Hyundai website ( www.hyundai.com/nl/nl/services/onderhoud/prijzen.html ) zou de prijs E284 moeten zijn. Er is meer gerekend dan wat Hyundai zelf aangeeft dus misschien even navragen bij de dealer waarom dit bedrag afwijkt?

.

Lees meer
2 uren 55 minuten geleden #56955 door Andre M
Beantwoord door Andre M in topic Nieuwe Kona (2023)
Met afrekenen uiteraard om uitleg van het bedrag gevraagd. Volgens de dealer zijn de prijzen omhoog gegaan.
Vraag me af of  die € 284,00 inclusief 21% BTW is.
Zo niet dan komt het aardig in de buurt van mij betaalde € 329,00, maar blijf het belachelijk veel geld vinden voor een eerste beurt.
Wat zal dan een grote beurt wel niet gaan kosten.

Lees meer
2 uren 40 minuten geleden - 2 uren 28 minuten geleden #56956 door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Nieuwe Kona (2023)
Het is belachelijk veel geld voor olie verversen en een interieur filter. Want meer doen ze niet als je geen bijzonderheden hebt. Er zitten ook kosten in voor pech onderweg. Dan krijg je hulp van Hyundai.
En een leenfiets zal goedkoper voor de dealer uitpakken dan een leenauto. Deze laatste zit natuurlijk ook ergens in de prijs.
Als je ook een lidmaatschap bij de ANWB hebt hiervoor betaal je dubbel.
In het laatste geval kun je ook prima je onderhoud bij een gerenommeerd 'alle merken' onderhoudsbedrijf zoals Kwikfit etc. laten doen. Dan ben je voor de helft of minder klaar. Je hebt dan geen recht op een gratis pech onderweg Hyundai pasje. En je moet er zelf voor zorgen dat er een copy faktuur van de beurt bij de importeur in Sassenheim terechtkomt, zodat ze daar je elektronisch onderhoud paspoort kunnen bijwerken. Dat laatste i.v.m. de 5 jaar garantie die je daar dan niet mee verliest.
Terugroep acties moet je altijd bij de dealer die de auto geleverd heeft laten uitvoeren. Deze moet ze gratis uitvoeren en claimt zijn (netto) kosten bij de importeur. .
Laatst bewerkt 2 uren 28 minuten geleden door joop1981.

Lees meer
1 uur 34 minuten geleden - 1 uur 30 minuten geleden #56959 door penhkona
Beantwoord door penhkona in topic Nieuwe Kona (2023)
Het volume van de radio wordt telkens harder en zachter door het wisselen van DAB naar FM (en andersom) en pas sinds de update. Voorheen nooit last van gehad en nu ineens erg veel. Erg irritant!
(Kona Electric 2024)
Laatst bewerkt 1 uur 30 minuten geleden door penhkona.