• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Galaxis zijn Ioniq Hybrid & een beetje I30N Fastback performance

Lees meer
1 jaar 3 maanden geleden #54399 door radium69
Die PPF is echt netjes, die van mij moet ook weer opnieuw, die begint nu na al die jaren te slijten. Doe mij maar weer de zomer(set)   Wat zijn je volgende plannen nog?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• galaxis
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Lees meer
1 jaar 3 maanden geleden #54406 door galaxis
De PPF folie is wel een fijne upgrade inderdaad, maar ook wel een prijzige. Andere updates met de auto zitten wel in het verschiet, maar dat is ook maar net hoever ik de protomonnee wil trekken haha.

Verbruik Ioniq
[IMG

Mijn Hyundai's

• galaxis
  • Onderwerp Auteur
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Lees meer
8 maanden 2 weken geleden - 8 maanden 2 weken geleden #56426 door galaxis
Kleine update over de Ioniq. We rijden hem nog steeds met plezier, echter een ding blijft een vervelend puntje en dat is het rijgeluid. De auto is gewoon wat aan de luidie kant. Vooral banden geluid en windgeluid. Omdat we nog niet van plan zijn om de ioniq weg te doen, heb ik eens met een kameraad even geklust.

Er is zo een 10kg aan dempingsmateriaal ingegaan. Alle 4 de deuren zijn gedempt , de kofferbak en de wielkasten. En het verschil is behoorlijk. De auto is echt een heel stuk stiller geworden hierdoor. Nu is het een nog fijnere reisgenoot geworden.

Als eerste bitumen geplaatst op de panelen om te ontdreunen, daarna schuim erover op strategische plaatsen om te isoleren, en de deurpanelen van binnen voorzien van vilt. Dit scheelt echt enorm, bijkomend voordeel is dat de muziek ook een heel stuk beter klink !

Verbruik Ioniq
[IMG

Mijn Hyundai's
Laatst bewerkt 8 maanden 2 weken geleden door galaxis.