• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

bluelink betalen

Meer
9 maanden 3 weken geleden #58915 door MPDEKKER
Beantwoord door MPDEKKER in topic bluelink betalen
Sinds een paar dagen werk ook bij mij de bleulink app niet meer. Bij het opstarten van de bleulink app krijg ik een fout melding... Mijn abonnement
schijnt nog door te lopen tot 2028 ..Betalen of niet een basis versie , met wat daar dan nog van over zou blijven , zou toch gewoon moeten blijven werken.  Je wordt verzocht om een e-mail te sturen naar :Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. maar daar antwoord niemand op  

Heeft  iemand dezelfde ervaring?  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
9 maanden 3 weken geleden #58916 door Tucsones
Beantwoord door Tucsones in topic bluelink betalen
N.a.v. het antwoord van Puppystad nog maar eens geprobeerd.
Werkt nog steeds niet en op support hoef je kennelijk ook niet te rekenen.
Na 3 mailtjes hou ik het voor gezien.

Meer
2 maanden 5 dagen geleden - 2 maanden 5 dagen geleden #59665 door pvkan
Beantwoord door pvkan in topic bluelink betalen
Hoi allemaal,

Ik heb een Tucson N-line van augustus 2025. 
Bij mij is recent de proefperiode van PRO verlopen en heb nu dus alleen nog de LITE tot 2035.
Ik wilde eigenlijk voor de PLUS gaan. Daarvoor heb ik de Bluelink app opgestart en ben naar de 'Store' gegaan.
Tot mijn verbazing kan ik echter geen PLUS bestellen; de app zegt dat er "Geen geregistreerde voertuigen zijn."
Dat is enigszins apart, want de Bluelink app geeft wel netjes mijn voertuigstatus terug en stuurt mij bv een berichtje als het laden is voltooid.
Mijn auto is dus WEL DEGELIJK geregistreerd.

De Hyundai servicedesk aangeschreven via een serviceformulier en zij komen doodleuk met de oplossing dat zij dit kunnen oplossen mits ik (voor altijd) afstand doe van mijn gratis LITE abonnement welke tot 2035 loopt. Als ik dus bv over een jaar besluit te stoppen met mijn betaalde PLUS abonnement heb ik helemaal niets meer. LITE gaat nooit meer werken !
Dat gaan we dus niet doen

Als ik de auto opnieuw probeer te registreren in de melding "Dit voertuig is al geregistreerd" 
Het is wel een beetje trieste software die bij een auto van 52k wordt geleverd.
Beseft Hyundai dat zij met deze software in hun Store klandizie mislopen ?

Misschien is er hier iemand die een truuk weet hoe ik alsnog via de app de aankoopmogelijkheid weer kan krijgen ?

Peter

Laatst bewerkt 2 maanden 5 dagen geleden door pvkan. Reden: aanvulling

Meer
1 maand 4 dagen geleden #59760 door Erik Philippus
Beantwoord door Erik Philippus in topic bluelink betalen
Hallo Joost,

Wel een beetje mosterd na de maaltijd, maar je bent nier de enige! Ik erger me ook aan Hyundi, die mij voor het blok zet om een Plus of Pro Bluelink abonnement te nemen. Terwijl ik de app uitsluitend gebruik om de accu te checken, want slim laden via de app werkt niet goed bij mijn Kona. Uiteindelijk dacht ik; nou, dan maar een abonnement op Bluelink Plus, blijkt dat ik in de store alleen kan betalen met Hyundai Pay?? Hoezo mijn creditcardgegevens afgeven voor een simpele betaling van een app? Ik heb daar vervelende ervaringen mee, dus dat gaan we niet doen. 

Meer
1 maand 3 dagen geleden #59764 door Jtang
Beantwoord door Jtang in topic bluelink betalen
Ff bellen met bleulink.
0049 69 27 1472377