- Ontvangen bedankjes 0
bluelink betalen
- joost
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
1 jaar 2 weken geleden #58336
door joost
bluelink betalen werd gestart door joost
Hi, zijn er hier mensen die betalen voor hun bluelink fuctionaliteiten?
Ik kreeg van de week een fijn emailtje waqrin ik wordt opgeroepen om een betaald abonnement op bluelink te nemen omdat ik anders binnen 2 weken (1 april) geen bluelink services meer krijg.
Ik heb 2 auto's een 5 jaar oude kona ev en een 3 jaar oude ioniq5. Gaat me voor het goeiekoopste abo 60 euro per jaar kosten en voor de diensten die ik vandaag al heb 200 euro
Ik vind het nogal schandalig.
Ben ik de enige?
Ik kreeg van de week een fijn emailtje waqrin ik wordt opgeroepen om een betaald abonnement op bluelink te nemen omdat ik anders binnen 2 weken (1 april) geen bluelink services meer krijg.
Ik heb 2 auto's een 5 jaar oude kona ev en een 3 jaar oude ioniq5. Gaat me voor het goeiekoopste abo 60 euro per jaar kosten en voor de diensten die ik vandaag al heb 200 euro
Ik vind het nogal schandalig.
Ben ik de enige?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- cloggy
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 9
1 jaar 2 weken geleden #58340
door cloggy
Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024
Beantwoord door cloggy in topic bluelink betalen
Hier meer info over de bluelink abonnementen:
www.hyundai.com/nl/nl/bluelink/bluelink-abonnementen.html
Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024
- Guido1956
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 maanden 1 week geleden #58599
door Guido1956
Beantwoord door Guido1956 in topic bluelink betalen
Hey
Niks te zien met abonnement, heb de auto nu pas 1jr, i30 wagon 48v.
Ik kan de app bluelink sinds paar dagen niet meer gebruiken. Vraagt steeds om in te loggen maar krijg geen code. Werkte vroeger perfect. De app reeds paar keer opnieuw geïnstalleerd. Oplossing?
Niks te zien met abonnement, heb de auto nu pas 1jr, i30 wagon 48v.
Ik kan de app bluelink sinds paar dagen niet meer gebruiken. Vraagt steeds om in te loggen maar krijg geen code. Werkte vroeger perfect. De app reeds paar keer opnieuw geïnstalleerd. Oplossing?
- joop1981
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 158
11 maanden 1 week geleden - 11 maanden 1 week geleden #58604
door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic bluelink betalen
Stel je vraag per mail aan:
bluelink@hyundai-europe.com
Meer opties zijn er niet.
Zet je telefoon nummer erbij. Wie weet nemen ze contact met je op i.p.v. alles per mail.
bluelink@hyundai-europe.com
Meer opties zijn er niet.
Zet je telefoon nummer erbij. Wie weet nemen ze contact met je op i.p.v. alles per mail.
Laatst bewerkt 11 maanden 1 week geleden door joop1981.
- Mika2017
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
11 maanden 1 week geleden #58606
door Mika2017
Beantwoord door Mika2017 in topic bluelink betalen
Modellen van vóór 2024.
Voor de modellen die Hyundai tot in 2024 heeft geleverd, blijft de periode waarin de berijder kosteloos toegang heeft tot Bluelink van kracht – afhankelijk van de auto:
- Voor auto’s zonder OTA-functie is Bluelink de eerste vijf jaar gratis. Na afloop van die periode is er toegang tot Bluelink PLUS.
- Voor auto’s met OTA-functie is Bluelink de eerste drie jaar gratis. Na afloop is er toegang tot Bluelink PLUS en PRO.
Voor de modellen die Hyundai tot in 2024 heeft geleverd, blijft de periode waarin de berijder kosteloos toegang heeft tot Bluelink van kracht – afhankelijk van de auto:
- Voor auto’s zonder OTA-functie is Bluelink de eerste vijf jaar gratis. Na afloop van die periode is er toegang tot Bluelink PLUS.
- Voor auto’s met OTA-functie is Bluelink de eerste drie jaar gratis. Na afloop is er toegang tot Bluelink PLUS en PRO.
- Puppystad
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 4
11 maanden 4 dagen geleden #58632
door Puppystad
Beantwoord door Puppystad in topic bluelink betalen
Voor de Tweakers en nerds onder ons is er ook bluelinky (en een aantal projecten hier op gebaseerd, denk aan Smarthome integratie, nodered en rittenregistratie zoals die van ZuinigeRijder).
Het is een reverse engineerde API van de bluelink. Ik ben benieuwd of deze functies wel beschikbaar blijven na de verloop termijn. Dus ofdat het abonnement alleen voor de frontend is, of ook de backend
Voor wie het interesseert en een beetje verstand van software heeft en niet bang is voor GitHub is dit het proberen waard
Het is een reverse engineerde API van de bluelink. Ik ben benieuwd of deze functies wel beschikbaar blijven na de verloop termijn. Dus ofdat het abonnement alleen voor de frontend is, of ook de backend
Voor wie het interesseert en een beetje verstand van software heeft en niet bang is voor GitHub is dit het proberen waard