- Ontvangen bedankjes 4
Navigatie en Software update wordt nu Legaal voor de doe het zelfver.
- KoenKorthout
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
2 jaren 9 maanden geleden #48055
door KoenKorthout
Beantwoord door KoenKorthout in topic Navigatie en Software update wordt nu Legaal voor de doe het zelfver.
Er is ook weer een nieuwe update binnen gekomen voor de Hyundai van Mei 2022
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- cyberpapa
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
8 maanden 2 weken geleden #56400
door cyberpapa
Beantwoord door cyberpapa in topic Navigatie en Software update wordt nu Legaal voor de doe het zelfver.
Goeden dag.
Is er al iets bekend over updates voor 2024.
Het duurt dit jaar wel lang voordat we een update krijgen van de nieuwste kaarten.
Is er al iets bekend over updates voor 2024.
Het duurt dit jaar wel lang voordat we een update krijgen van de nieuwste kaarten.
- martin123
-
- Senior Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 8
8 maanden 2 weken geleden #56406
door martin123
Beantwoord door martin123 in topic Navigatie en Software update wordt nu Legaal voor de doe het zelfver.
Wel leuk dit forum.Waar je bij sommige merken auto’s moeilijk een update kunt krijgen voor navigatie kun je die hier via een link van Hyundai zelf.Had alles zo’n beetje door gelezen en begon met downloaden.Toen alles klaar was leek het mij verstandig om het in een map te plaatsen zodat het goed overzichtelijk was en dat ik deze ook snel terug kan vinden..Dat was niet zo slim. Wou alles op een geformatteerde USB stick exFAT 64 GB plaatsen kan hij het programma niet weer vinden. Omdat ik de map verplaatst had. Via een andere MacBook Pro opnieuw nu de USB stick in de laptop het programma binnen gehaald.Het staat op de USB stick en klaar voor gebruik, nu nog wachten op de auto.Over het algemeen denk ik dat in de nieuwe auto Kona Hybride 2024 de software wel up to date is.
Als dit niet zo is dan kan ik dit alsnog zelf doen.
Als dit niet zo is dan kan ik dit alsnog zelf doen.
- cyberpapa
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
8 maanden 2 weken geleden #56408
door cyberpapa
Beantwoord door cyberpapa in topic Navigatie en Software update wordt nu Legaal voor de doe het zelfver.
Hoi.
Bij de nieuwe kona kun je over air updaten dus je hoeft geen usb stick te gebruiken.
Bij de nieuwe kona kun je over air updaten dus je hoeft geen usb stick te gebruiken.
- martin123
-
- Senior Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 8
8 maanden 2 weken geleden #56409
door martin123
Beantwoord door martin123 in topic Navigatie en Software update wordt nu Legaal voor de doe het zelfver.
Dat met updaten over air.Zoiets kent Toyota ook, iets meer dan 100 MB ongeveer een uur voor binnen halen dan nog installeren totaal 1 1/2 uur,
Verbinding met internet bij ons is niets mis mee de auto staat naast het huis en wifi verbinding is goed.
Probleem toen was dat ik niet wilde stoppen met updaten en installeren omdat je niet weet hoe de auto hierop reageert.
Je kunt vrolijk in de auto blijven zitten tot alles klaar is.
Verbinding met internet bij ons is niets mis mee de auto staat naast het huis en wifi verbinding is goed.
Probleem toen was dat ik niet wilde stoppen met updaten en installeren omdat je niet weet hoe de auto hierop reageert.
Je kunt vrolijk in de auto blijven zitten tot alles klaar is.