- Ontvangen bedankjes 9
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Nieuwe update 2026.02
- cloggy
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
1 maand 2 weken geleden #59732
door cloggy
Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024
Beantwoord door cloggy in topic Nieuwe update 2026.02
Ik heb hetzelfde gedaan...wilde de OTA update ook niet afwachten en dus de update maar op een 64GB USB stick gezet, In de auto duurde het hele update proces precies 2 uur.
Weet niet of de live kaarten werken...krijg je daar een melding van als het van toepassing is?
Weet niet of de live kaarten werken...krijg je daar een melding van als het van toepassing is?
Hyundai Kona HEV Comfort-Smart Mirage Green 05-2024
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- HansH
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 maand 2 weken geleden - 1 maand 2 weken geleden #59733
door HansH
Beantwoord door HansH in topic Nieuwe update 2026.02
Bij mij werkt de live kaart. De verlengde A16 onder de Rotte (Rottemerentunnel) doet nu ook mee in de navigatie.
Laatst bewerkt 1 maand 2 weken geleden door HansH.
- bert55
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 13
1 maand 2 weken geleden - 1 maand 2 weken geleden #59743
door bert55
Beantwoord door bert55 in topic Nieuwe update 2026.02
Eindelijk na 3 uur rammelen in het dashboard werkt de update het is niet echt milieu vriendelijk om 3 uur je motor te laten draaien en rijden.
dat dat niet anders kan wel een 64 usb stick gebruiken.
voor een Tucson N line van 6-2025
Laatst bewerkt 1 maand 2 weken geleden door bert55.
- Zoef1983
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 46
1 maand 2 weken geleden #59744
door Zoef1983
Beantwoord door Zoef1983 in topic Nieuwe update 2026.02
Misschien is uw usb stick niet zo snel , bij mij in de auto updaten met de USB stick koste niet meer dan een minuut of 40. Daarbij komt ook nog dat ik het of op de oprit uitvoer met de motor uit en de deur op slot. Of gewoon tijdens het rijden. Het enige dan is dat er geen gebruik gemaakt kan worden van radio, navigatie etc. Maar omdat mijn mobiel in een houder zit is navigeren nog steeds goed te doen.
het blijft een traag proces vanaf het downloaden tot voltooien van de update maar het werkt wel goed.
het blijft een traag proces vanaf het downloaden tot voltooien van de update maar het werkt wel goed.
- JK
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 maand 2 weken geleden #59745
door JK
Zet je de auto 'op contact' in de oprit, dan zal hij zichzelf uitschakelen (na melding op het display) omdat de accu onnodig wordt belast en dus leeg kan lopen, dus: acculader aansluiten!
Als je dit doet, ziet het motormanagement dat de accu niet leegloopt en hoeft hij de auto ook niet uit te schakelen om de accu te beschermen.
Van een E-Kadett(ilac) naar een C-Kadett coupe - Alfa 146 - Astra - Zafira - Scenic 1 - Scenic 2 - Musa - C3 en Meriva naar een IX35... duurt ff, maar dan heb je ook wat (gehad)
Beantwoord door JK in topic Nieuwe update 2026.02
Ik heb dat ook gehad bij de navi-update van mijn IX35 vorig jaar. Het punt is, dat je auto 'aan' moet staan.Eindelijk na 3 uur rammelen in het dashboard werkt de update het is niet echt milieu vriendelijk om 3 uur je motor te laten draaien en rijden.
Zet je de auto 'op contact' in de oprit, dan zal hij zichzelf uitschakelen (na melding op het display) omdat de accu onnodig wordt belast en dus leeg kan lopen, dus: acculader aansluiten!
Als je dit doet, ziet het motormanagement dat de accu niet leegloopt en hoeft hij de auto ook niet uit te schakelen om de accu te beschermen.
Van een E-Kadett(ilac) naar een C-Kadett coupe - Alfa 146 - Astra - Zafira - Scenic 1 - Scenic 2 - Musa - C3 en Meriva naar een IX35... duurt ff, maar dan heb je ook wat (gehad)
- martin123
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 13
1 maand 2 weken geleden #59746
door martin123
Beantwoord door martin123 in topic Nieuwe update 2026.02
Bij onze kona premium ski hybride 2024 als er een update vermeld wordt in de auto dan bevestig ik dit en doe verder niets.
Als ik thuis ben zet ik de wagen uit en sluit de auto, volgende dag of een paar dagen later krijg ik een melding dat de update is bijgewerkt.
Welke update dit is; zou het niet weten maar wat ik wel weet is dat wij zeker niet in de auto wachten tot je een bericht krijgt dat het installeren van de update geslaagd is.
Nu begrijp ik dat sommige mensen niet kunnen wachten maar wat ik niet snap waarom je in de auto moet blijven bij sommige meer dan 2 uur.
Mijn vraag is dan ook, krijgen jullie tijdens een update een melding dat je de auto niet mag uitzetten en moet wachten tot deze klaar is.
Als ik thuis ben zet ik de wagen uit en sluit de auto, volgende dag of een paar dagen later krijg ik een melding dat de update is bijgewerkt.
Welke update dit is; zou het niet weten maar wat ik wel weet is dat wij zeker niet in de auto wachten tot je een bericht krijgt dat het installeren van de update geslaagd is.
Nu begrijp ik dat sommige mensen niet kunnen wachten maar wat ik niet snap waarom je in de auto moet blijven bij sommige meer dan 2 uur.
Mijn vraag is dan ook, krijgen jullie tijdens een update een melding dat je de auto niet mag uitzetten en moet wachten tot deze klaar is.