- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Vastlopen Multimedia scherm
- Stefan95
-
Onderwerp Auteur
- New Member
-
Minder
Lees meer
2 maanden 1 week geleden #58024
door Stefan95
Vastlopen Multimedia scherm werd gestart door Stefan95
Hallo allemaal,
Sinds 2 weken de eigenaar van een blauwe Tuscon premium Sky uit 2021, PHEV. Ik ben er uitermate tevreden mee. Maar helaas.. ook al een (klein) mankement gevonden. Ik heb nu voor de 3e keer het volgende probleem:
Wanneer ik de auto start, loopt het scherm vast op het moment dat ik de keuze moet geven voor het gebruikersprofiel.. ik klik op bevestigen en het doet vervolgens niks meer.
Ik klik op on/off; en ik zie de analoge klok. Nog een keer on/off: scherm gaat helemaal niet meer aan. Blijft zwart. Geluid speelt wel door, kan via 'mode' nog wisselen tussen radio en Android auto bijvoorbeeld. Het zit 'm echt in de display zelf dus.
Auto uit, paar uur verder en alles werkt gewoon weer.
Maar dat dit nu al 3 á 4 keer gebeurd is in 2 weken tijd, baat mij zorgen.
Ik maak gebruik van een dongle voor draadloze Android auto. Dacht eerst dat het daar iets mee te maken kan hebben. Maar lijkt mij toch sterk.
Iemand een tip of opmerking rondom dit probleem?
Groet,
Stefan
Sinds 2 weken de eigenaar van een blauwe Tuscon premium Sky uit 2021, PHEV. Ik ben er uitermate tevreden mee. Maar helaas.. ook al een (klein) mankement gevonden. Ik heb nu voor de 3e keer het volgende probleem:
Wanneer ik de auto start, loopt het scherm vast op het moment dat ik de keuze moet geven voor het gebruikersprofiel.. ik klik op bevestigen en het doet vervolgens niks meer.
Ik klik op on/off; en ik zie de analoge klok. Nog een keer on/off: scherm gaat helemaal niet meer aan. Blijft zwart. Geluid speelt wel door, kan via 'mode' nog wisselen tussen radio en Android auto bijvoorbeeld. Het zit 'm echt in de display zelf dus.
Auto uit, paar uur verder en alles werkt gewoon weer.
Maar dat dit nu al 3 á 4 keer gebeurd is in 2 weken tijd, baat mij zorgen.
Ik maak gebruik van een dongle voor draadloze Android auto. Dacht eerst dat het daar iets mee te maken kan hebben. Maar lijkt mij toch sterk.
Iemand een tip of opmerking rondom dit probleem?
Groet,
Stefan
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- johanwes
-
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 11
2 maanden 1 week geleden #58027
door johanwes
Beantwoord door johanwes in topic Vastlopen Multimedia scherm
Heb je de laatste software versie van het navigatie systeem geinstalleerd?
Ik heb ook een premium sky uit 2021, toen ik hem (nieuw) kocht had ik ook een dergelijk probleem. Gelijk teruggegaan naar de garage en een update van de software gekregen, wat het probleem oploster
Ik heb ook een premium sky uit 2021, toen ik hem (nieuw) kocht had ik ook een dergelijk probleem. Gelijk teruggegaan naar de garage en een update van de software gekregen, wat het probleem oploster
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Stefan95
- Stefan95
-
Onderwerp Auteur
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
2 maanden 1 week geleden #58032
door Stefan95
Beantwoord door Stefan95 in topic Vastlopen Multimedia scherm
Even gecheckt: De update stamt uit april 2024.
Komt op mij behoorlijk nieuw over. Of is er daarna ook nog 1 geweest? Als ik vragen mag: Wat wordt er in uw auto weergegeven bij 'laatste update?'
Instellingen > algemeen > update/versie
Komt op mij behoorlijk nieuw over. Of is er daarna ook nog 1 geweest? Als ik vragen mag: Wat wordt er in uw auto weergegeven bij 'laatste update?'
Instellingen > algemeen > update/versie
- joop1981
-
- Elite Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 150
2 maanden 1 week geleden #58037
door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Vastlopen Multimedia scherm
De handleiding van je infotainment systeem is uitsluitend online te vinden:
webmanual.hyundai.com/STD_GEN5W/AVNT/EU/Dutch/index.html
Ik zou eerst het systeem resetten d.m.v. een paperclip in het gaatje linksonder op je scherm.
De laatst software versie die uitgebracht is vind je altijd via menu item 'Meldingen' op de navigatie site:
update.hyundai.com/EU/NL/updateNoticePopup/arC0hI
De laatste 6 cijfers van de 'SW version' is de datum: 240726
ofwel 26 juli 2024
webmanual.hyundai.com/STD_GEN5W/AVNT/EU/Dutch/index.html
Ik zou eerst het systeem resetten d.m.v. een paperclip in het gaatje linksonder op je scherm.
De laatst software versie die uitgebracht is vind je altijd via menu item 'Meldingen' op de navigatie site:
update.hyundai.com/EU/NL/updateNoticePopup/arC0hI
De laatste 6 cijfers van de 'SW version' is de datum: 240726
ofwel 26 juli 2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Stefan95