- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Vraag over bumperwissel: N Line-bumpers op Premium/Comfort Tucson?
- new8
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
1 maand 2 dagen geleden - 1 maand 2 dagen geleden #56944
door new8
Vraag over bumperwissel: N Line-bumpers op Premium/Comfort Tucson? werd gestart door new8
Goedemorgen,
Nieuw hier Mijn naam is Nico aangenaamd.Ik ben van plan binnenkort een Hyundai Tucson uit 2021 of 2022 aan te schaffen, bij voorkeur met de Premium- of Comfort-uitvoering. Aangezien deze uitvoeringen vaak als occasion beschikbaar zijn, vind ik ze het meest interessant. De N Line-uitvoering ziet er echter erg aantrekkelijk uit, maar valt buiten mijn budget.Nu vraag ik me af of het mogelijk is om de voor- en achterbumper van de N Line te vervangen op de Premium- of Comfort-modellen? Of misschien andere bumpers die meer in de sportieve richting gaan? Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand bedrijven die dit soort aanpassingen kunnen uitvoeren?Alvast bedankt voor jullie tips en advies!
Nieuw hier Mijn naam is Nico aangenaamd.Ik ben van plan binnenkort een Hyundai Tucson uit 2021 of 2022 aan te schaffen, bij voorkeur met de Premium- of Comfort-uitvoering. Aangezien deze uitvoeringen vaak als occasion beschikbaar zijn, vind ik ze het meest interessant. De N Line-uitvoering ziet er echter erg aantrekkelijk uit, maar valt buiten mijn budget.Nu vraag ik me af of het mogelijk is om de voor- en achterbumper van de N Line te vervangen op de Premium- of Comfort-modellen? Of misschien andere bumpers die meer in de sportieve richting gaan? Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand bedrijven die dit soort aanpassingen kunnen uitvoeren?Alvast bedankt voor jullie tips en advies!
Laatst bewerkt 1 maand 2 dagen geleden door new8.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- marcob
- Platinum Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 186
1 maand 2 dagen geleden #56945
door marcob
Ex Hyundai Tucson N-Line Sky PHEV, nu
Hyundai Tucson N-Line PHEV
Beantwoord door marcob in topic Vraag over bumperwissel: N Line-bumpers op Premium/Comfort Tucson?
Dat gaat je een hoop geld kosten. En met enkel de bumpers ben je er niet. Dan zou ik nog ff doorsparen. Premium en N-Line zijn nieuw even duur.
wat voor ee versie zoek je? 48v, mhev, phev?
mijn auto staat vanaf volgende week bij Auto Koldewijn in Apeldoorn te koop. N-Line uitvoering incl geheugen voor de stoel en in- en uitrijden parkeervak dmv de sleutel. 2 opties die op een nederlandse N-line niet terug te vinden zijn. Mijn auto is oorspronkelijk in Duitsland geleverd.
wat voor ee versie zoek je? 48v, mhev, phev?
mijn auto staat vanaf volgende week bij Auto Koldewijn in Apeldoorn te koop. N-Line uitvoering incl geheugen voor de stoel en in- en uitrijden parkeervak dmv de sleutel. 2 opties die op een nederlandse N-line niet terug te vinden zijn. Mijn auto is oorspronkelijk in Duitsland geleverd.
- new8
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 maand 1 dag geleden #56957
door new8
Beantwoord door new8 in topic Vraag over bumperwissel: N Line-bumpers op Premium/Comfort Tucson?
Alleen het vervangen van de bumpers is voor mij voldoende, maar uit jouw reactie begrijp ik dat het vrij prijzig is? Heb je een link naar je auto of kun je mij een DM sturen?
- marcob
- Platinum Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 186
1 maand 1 dag geleden #56960
door marcob
Beantwoord door marcob in topic Vraag over bumperwissel: N Line-bumpers op Premium/Comfort Tucson?
Heb geantwoord per DM.
betreft een N-Line PHEV in Dark Knight Mica met een zwart dak. Afneembare trekhaak (13-polig), stoelgeheugen, op afstand uit parkeervak rijden met AB. verder alle opties aanwezig die ook op de Nederlandse N-Line zit. Dus 4-wielaandrijving, stoelverwarming voor en achter, stoelventilatie voor, 265 pk en zwart dak.
tot de zomervakantie zat ik op een gemiddeld verbruik van 1:146 km. Door de zomervakantie met caravan is dit drastisch naar beneden bijgesteld naar 1:45. Nog steeds erg netjes.
betreft een N-Line PHEV in Dark Knight Mica met een zwart dak. Afneembare trekhaak (13-polig), stoelgeheugen, op afstand uit parkeervak rijden met AB. verder alle opties aanwezig die ook op de Nederlandse N-Line zit. Dus 4-wielaandrijving, stoelverwarming voor en achter, stoelventilatie voor, 265 pk en zwart dak.
tot de zomervakantie zat ik op een gemiddeld verbruik van 1:146 km. Door de zomervakantie met caravan is dit drastisch naar beneden bijgesteld naar 1:45. Nog steeds erg netjes.
- galaxis
- Platinum Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 152
1 maand 12 uren geleden #56966
door galaxis
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's
Beantwoord door galaxis in topic Vraag over bumperwissel: N Line-bumpers op Premium/Comfort Tucson?
Ja dat kan je uitwisselen. Maar waarom zou je dat willen ? Zoveel bespraar je er niet mee. Aftermarket is niet beschikbaar dus je moet al opzoek via sloperijen, dat zal ook niet goedkoop zijn. Doorsparen voor een N-line lijkt mij het beste advies.
Verbruik Ioniq
Mijn Hyundai's