- Ontvangen bedankjes 46
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Benzineklep
- Zoef1983
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
1 jaar 3 maanden geleden #57818
door Zoef1983
Beantwoord door Zoef1983 in topic Benzineklep
Klopt, mijne wordt volgende week tijdens het onderhoud ook (voor de 2e keer) afgesteld.
Echter ben ik benieuwd of er meer mensen zijn waar de kofferklep ook niet meer goed sluit, aan de rechter zijde kiert deze een beetje. Ben daar in de kerstvakantie mee naar de dealer geweest en de monteur zei dat de van de tegenwoordigers dat probleem ook had bij een demo auto . Lijkt een beetje hetzelfde als de tankklep. Nu rijd ik redelijk veel er staat al 140.000km op de klok in 2jaar en 2 maanden en gaat de kofferbak iedere dag zeker wel een keer of 10 open. En tanken is ook een paar keer per week dus de tank klep gaat ook regelmatig open.
Echter ben ik benieuwd of er meer mensen zijn waar de kofferklep ook niet meer goed sluit, aan de rechter zijde kiert deze een beetje. Ben daar in de kerstvakantie mee naar de dealer geweest en de monteur zei dat de van de tegenwoordigers dat probleem ook had bij een demo auto . Lijkt een beetje hetzelfde als de tankklep. Nu rijd ik redelijk veel er staat al 140.000km op de klok in 2jaar en 2 maanden en gaat de kofferbak iedere dag zeker wel een keer of 10 open. En tanken is ook een paar keer per week dus de tank klep gaat ook regelmatig open.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Ray_
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
1 jaar 3 maanden geleden #57857
door Ray_
Beantwoord door Ray_ in topic Benzineklep
Hier vorig jaar zomer ook de benzineklep issue gehad (Tucson phev) . Klep kwam niet los. Langs garage geweest, welke aangaf dat dit vaker voorkomt bij de Tucson.
Oplossing was een beetje wd40 in het ontgrendeld mechanisme van de klep. Monteur gaf aan dit wel vaker nodig gaat zijn.
Iig tot op heden geen issues met de klep.
Oplossing was een beetje wd40 in het ontgrendeld mechanisme van de klep. Monteur gaf aan dit wel vaker nodig gaat zijn.
Iig tot op heden geen issues met de klep.
- jasjenl
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 21
1 jaar 3 maanden geleden #57884
door jasjenl
Beantwoord door jasjenl in topic Benzineklep
Inmiddels is bij mij het probleem ook weer opgelost, de veer die de klep open moet drukken is nu strakker afgesteld, wat blijkbaar het probleem was. Je merkt nu ook bij het sluiten van de benzineklep wat meer weerstand. Vooralsnog werkt het dus weer, maar als ik hier zo lees vraag ik me af voor hoe lang...
- robbertjanv@live.nl
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
1 maand 2 weken geleden #59801
door robbertjanv@live.nl
Beantwoord door robbertjanv@live.nl in topic Benzineklep
Bij mijn Tucson 2022 komt het niet kunnen openen-indrukken- van de benzineklep ook soms voor. De oplossing is dan een keertje op de 'portierontgrendelingsknop' op de armsteun te drukken. Vreemd maar effectief.