• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters

Meer
4 jaren 4 maanden geleden #45859 door sjaaktang
ik heb de ioniq 2017. in 5 minuten stond alles er op in de auto.
Heb wel nu een stippellijn van waar je bent naar de bestemming, weet iemand hoe je die kunt uitzetten?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
4 jaren 4 maanden geleden #45860 door Willie Wortel
Als je een simpele druppellader aansluit op de accu kun je by installatie je motor uit laten (45 minuten stationair is niet best)
, wel contact aan en nu ook de radio las ik
Zie mij vroegere updates van (marktplaats) usb sticks wat destijds illegaal was maar nu dus wel acceptabel :evil:

Meer
4 jaren 4 maanden geleden #45865 door fotograaf
Ik heb ook een tucson uit 2016 maar kan ook niet de software versie vinden die er nu in zit.
iemand advies.

Meer
4 jaren 4 maanden geleden - 4 jaren 4 maanden geleden #45866 door Ferdane
Yess, gelukt voor mijn IX35 uit maart 2015.! Firmware update naar 5.6.7_ELFL, Systeem update naar 8.1.7 en kaartupdate naar 120E7AAE. Nu nog kijken of het in de praktijk ook werkt. Dat zou wel geweldig zijn. Iedereen succes!
Is overigens wel anderhalf uur aan het updaten geweest terwijl de download maar iets van 6 Gig was. De stick is daarbij niet de bottleneck. Gewoon de versie voor de IX35 gepakt. Oh ja en Gen1

Alhoewel zie ik nu een kaart van 2120 en dan eerste kwartaal geloof ik. Nou ja.
Laatst bewerkt 4 jaren 4 maanden geleden door Ferdane.

Meer
4 jaren 4 maanden geleden #45867 door DonC
Ok hier is de update gelukt.
Gebruikt: Samsung USB 3.1 Flash Drive van 64Gb.
USB drive geplaatst, daarna auto gestart en toen vroeg het systeem al om de update uit te voeren, wat ongeveer 35 minuten zou gaan duren. Achteraf klopte die tijd ook.
Alle software is bijgewerkt met als datum 10-11-2021

Via de volgende link kan je de updates zien die zijn opgenomen in deze versie, al begrijp ik ze niet allemaal:
update.hyundai.com/EU/NL/updateNoticeView/381
Ik zal komende week eens goed kijken wat er veranderd is. Hopelijk is het uitvallen van het geluid nu verdwenen.

Voorheen Tucson 2017, nu Tucson 2021 HEV

Meer
4 jaren 4 maanden geleden #45871 door DonC
Eerste wat me opvalt is dat de spraak module/scherm is veranderd. Ziet er wat mooier uit. En het is me gelukt om het lokale weer op te vragen, zonder dat het systeem een fout gaf.
Opgeven van een navigatieadres lijkt ook beter te gaan.

Verder valt het me op dat het hybride scherm is veranderd, dus het beeldscherm met het opladen van de accu ziet er anders uit.

Als laatste zag ik dat ik in de split screen modus, sport uitslagen kan laten weergeven. Je hebt de keuze uit diverse sporten en daarvan krijg je dan blijkbaar de uitslag van doorgegeven. Ik had wat clubs geselecteerd, maar omdat er geen wedstijden waren, gaf het systeem verder niks weer. Dus nog even kijken hoe dat er uit ziet.

Voorheen Tucson 2017, nu Tucson 2021 HEV