- Ontvangen bedankjes 8
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
- MiDe
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
4 maanden 3 weken geleden #59394
door MiDe
Beantwoord door MiDe in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Ik begin ook te denken dat het aan de usb stick ligt (nieuw aangeschaft 128gb 3.0). Eens kijken of iemand die ik ken iets heeft wat ik kan proberen.
Fat32 gaat overigens niet aangezien er een file tussen zit van 15gb ofzo. Ben ik proefondervindelijk achter gekomen.
Fat32 gaat overigens niet aangezien er een file tussen zit van 15gb ofzo. Ben ik proefondervindelijk achter gekomen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- MiDe
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 8
4 maanden 3 weken geleden #59405
door MiDe
Beantwoord door MiDe in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
UPDATE: of het nou lag aan het formaat (128gb) of aan de stick zelf, geen idee, maar met een andere (64gb) stick is het wel gelukt. De Hyundai persoon die ik aan de chat heb gehad gisteren zei dat het perse een 64gb stick moest zijn. Maar omdat Joop1981 het ook met een 128gb stick heeft gedaan denk ik toch dat het aan de stick zelf lag, geen idee hoezo dan…..Maar goed, de update is gedaan!
- joop1981
-
Onderwerp Auteur
- Elite lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 157
2 maanden 2 weken geleden - 2 maanden 2 weken geleden #59584
door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
CONTROLEREN OP UPDATES VOOR INFOTAINMENTSOFTWARE NU EENVOUDIGER
Recent is er de mogelijkheid gemaakt op op VIN-nummer de laatste versie van de infotainmentsoftware op te zoeken.
Dat kan nu eenvoudig hier:
update.hyundai.com/EU/NL/search
Na het ingeven van het VIN-nummer kan je meteen op de knop drukken om de download te starten.
Wel een kortere weg dan voorheen.
NB
Alleen jammer dat je weinig updates krijgt. Voor de meesten van ons is de navigatiesoftware al minstens een half jaar oud.
Om die reden is het nieuwe stuk A16 ten noorden van Rotterdam op onze kaarten niet te vinden.
De Rottemerentunnel bestaat zodoende niet op onze kaarten, en die route is al vele maanden een goed alternatief om de drukke rondweg A20 te vermijden.
Recent is er de mogelijkheid gemaakt op op VIN-nummer de laatste versie van de infotainmentsoftware op te zoeken.
Dat kan nu eenvoudig hier:
update.hyundai.com/EU/NL/search
Na het ingeven van het VIN-nummer kan je meteen op de knop drukken om de download te starten.
Wel een kortere weg dan voorheen.
NB
Alleen jammer dat je weinig updates krijgt. Voor de meesten van ons is de navigatiesoftware al minstens een half jaar oud.
Om die reden is het nieuwe stuk A16 ten noorden van Rotterdam op onze kaarten niet te vinden.
De Rottemerentunnel bestaat zodoende niet op onze kaarten, en die route is al vele maanden een goed alternatief om de drukke rondweg A20 te vermijden.
Laatst bewerkt 2 maanden 2 weken geleden door joop1981.
- joop1981
-
Onderwerp Auteur
- Elite lid
-
Minder
Meer
3 weken 3 dagen geleden - 3 weken 3 dagen geleden #59700
door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Ook voor de Tucson is er een navigatie / software infotainment update vrijgegeven 2026.02
Zoek op VIN-nummer is het gemakkelijkst. Zie het topic van mij hierboven.
Nieuwe functies:
Verbeterde draadloze verbinding met Apple CarPlay en Android Auto
Online bijwerken van kaarten (alleen New Tucson e.a.).
Inmiddels succesvol geinstalleerd voor de NX4e Tucson
Firmware datum 20251201
Kaartversie EUR.18.49.55.023.621.5
Dan weet je tenminste van wanneer je kaart is
Zoek op VIN-nummer is het gemakkelijkst. Zie het topic van mij hierboven.
Nieuwe functies:
Verbeterde draadloze verbinding met Apple CarPlay en Android Auto
Online bijwerken van kaarten (alleen New Tucson e.a.).
Inmiddels succesvol geinstalleerd voor de NX4e Tucson
Firmware datum 20251201
Kaartversie EUR.18.49.55.023.621.5
Dan weet je tenminste van wanneer je kaart is
Laatst bewerkt 3 weken 3 dagen geleden door joop1981.
- Mac_iRon
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 4
3 weken 3 dagen geleden #59703
door Mac_iRon
Beantwoord door Mac_iRon in topic Zelf downloaden navigatie nu vrij gegeven voor alle europese Hyundai bezitters
Het vin nr. van mijn Kona geeft aan dat er een update beschikbaar is, ik heb alleen geen navigatie. Weet iemand of je kan updaten als je geen navigatie hebt, dus dat de update alleen de firmware bijwerkt van de HU en de niet aanwezige kaarten overslaat. Ik las dat er o.a. verbeteringen voor CarPlay in zouden zitten. (ik navigeer draadloos met Carlinkit)
Gr. Ronald
Gr. Ronald
- joop1981
-
Onderwerp Auteur
- Elite lid
-
Minder
Meer
2 weken 5 dagen geleden - 2 weken 1 dag geleden #59724
door joop1981
Zojuist even de download gedecomprimeerd voor de Gen5W infotainment update van 2026.02
Kijkend in het kaart bestand zie je dat deze van juli / begin augustus 2025 is.
En daarom staat de A16 door de Rottemerentunnel ten noorden van Rotterdam er nog gestippeld op.
En kan je daar niet door navigeren.
En ja, nog steeds van het merk HERE
Waar blijft Hyundai met hun TomTom kaart versies?
Uitsluitend de Real-Time Traffic en Speed Camera Services van TomTom zijn geïntegreerd. Dat is alles.
En als je auto meer dan 5 jaar oud is mag je daar flink voor gaan betalen.
Gelukkig werkt TomTom Go mobile prima ook op mijn ont'Google'de Nederlands fabrikaat smartphone, de Fairphone 6
En betaal ik EUR 20 voor een jaar abonnement met minstens éénmaal per maand bijgewerkte TomTom kaarten, en dezelfde Real-Time traffic en flitsers, vast en mobiel.
Kijkend in het kaart bestand zie je dat deze van juli / begin augustus 2025 is.
En daarom staat de A16 door de Rottemerentunnel ten noorden van Rotterdam er nog gestippeld op.
En kan je daar niet door navigeren.
En ja, nog steeds van het merk HERE
Waar blijft Hyundai met hun TomTom kaart versies?
Uitsluitend de Real-Time Traffic en Speed Camera Services van TomTom zijn geïntegreerd. Dat is alles.
En als je auto meer dan 5 jaar oud is mag je daar flink voor gaan betalen.
Gelukkig werkt TomTom Go mobile prima ook op mijn ont'Google'de Nederlands fabrikaat smartphone, de Fairphone 6
En betaal ik EUR 20 voor een jaar abonnement met minstens éénmaal per maand bijgewerkte TomTom kaarten, en dezelfde Real-Time traffic en flitsers, vast en mobiel.
Laatst bewerkt 2 weken 1 dag geleden door joop1981.