- Berichten: 4431
- Ontvangen bedankjes 1105
Het gaat van start
- Arnold
-
Onderwerp Auteur
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Meer
1 maand 1 week geleden - 4 weken 1 dag geleden #59878
door Arnold
Nice and smooth.
Beantwoord door Arnold in topic Het gaat van start
Het gaat niet zozeer om het geld, meer om de tijd en moeite die er ingestopt dient te worden.
Kan ik ergens meebetalen?
Nice and smooth.
Laatst bewerkt 4 weken 1 dag geleden door Arnold.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Arnold
-
Onderwerp Auteur
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Meer
- Berichten: 4431
- Ontvangen bedankjes 1105
4 weken 1 dag geleden #59883
door Arnold
Nice and smooth.
Beantwoord door Arnold in topic Re:Het gaat van start
Hoi Stefan,
bedankt voor het aanbod.
Er wordt een backup van de site gemaakt, als er dan iets terugkomt zal het een statische site zijn. Dus zal die omgebouwd moeten worden.
Maar ook daar ontbreekt mij nu even de tijd voor
bedankt voor het aanbod.
Er wordt een backup van de site gemaakt, als er dan iets terugkomt zal het een statische site zijn. Dus zal die omgebouwd moeten worden.
Maar ook daar ontbreekt mij nu even de tijd voor
Beste Arnold,
Ik begrijp je twijfels. Ik beheer 250 servers plus. en ga dit hosten op een vps waar de collega's allemaal persoonlijk websites op hebben staan.
Updaten van joomla lijkt me niet het probleem. dagelijkse maken we backups van alles en elk uur van de database.
m.vr.gr.
Stefan
Nice and smooth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: PinoPaan
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- Krommeister
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 162
- Ontvangen bedankjes 50
4 weken 1 dag geleden - 4 weken 1 dag geleden #59885
door Krommeister
Beantwoord door Krommeister in topic Re:Het gaat van start
Dag Arnold,
Wat is er dan wel nodig om de site in de huidige vorm voort te zetten? Ik zie namelijk best wel veel leden die hier evt iets in kunnen betekenen.
Wat is er dan wel nodig om de site in de huidige vorm voort te zetten? Ik zie namelijk best wel veel leden die hier evt iets in kunnen betekenen.
Laatst bewerkt 4 weken 1 dag geleden door Krommeister.
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.
- PuckStar
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1
- Ontvangen bedankjes 1
1 week 4 dagen geleden #59890
door PuckStar
Beantwoord door PuckStar in topic Het gaat van start
Het zou toch echt mega zonde zijn als dit forum verdwijnt. Er is een schat aan informatie te vinden en liefhebbers en geinteresseerden vinden elkaar hier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kale kletser
Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.