Forum

Meer onderwerpen »

Forum Zoeken

Trefwoord
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

-Vul je chassisnummer in op je profiel: hyundaiclubholland.nl/index.php?option=com_co...r&view=userdetails&Itemid=1804
Of geef je chassisnummer op in het forum(geen voorkeur)
- Als iemand je vraagt bepaalde handelingen te doen , doe dat dan en geef gericht antwoord terug.
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Voldoe je niet aan bovenstaande kan het gebeuren dat er geen antwoord op je vraag gegeven wordt.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Crashtest Getz van 18 jaar oud 21 juni 2021 11:29 #44618

  • Arnold
  • Arnold's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Eigenaar/Oprichter
  • Eigenaar/Oprichter
  • I20 / Coupe 2.7 v6
  • Berichten: 3925
  • Ontvangen bedankjes 899
Bij autoweek hebben ze een crash test gedaan met een 18 jaar oude Getz. Hoe veilig is zo'n 18 jaar oude auto eigenlijk nog?

www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/hyundai-getz-crashtest/
Nice and smooth.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Crashtest Getz van 18 jaar oud 22 juni 2021 20:01 #44638

  • Willie Wortel
  • Willie Wortel's Profielfoto
  • ++ Special member ++
  • ++ Special member ++
  • i40 Eye catcher
  • Berichten: 1477
  • Ontvangen bedankjes 375
Wow
Wat een degelijke auto is de Getz gebleken en dat na 18 jaar

:woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Crashtest Getz van 18 jaar oud 23 juni 2021 09:12 #44642

  • Chineesje
  • Chineesje's Profielfoto
  • Elite-lid
  • Elite-lid
  • Berichten: 221
  • Ontvangen bedankjes 64
De originele EuroNCAP frontale test van 1997-2008 was een 40% overlap met 64km/u. Dus niet te vergelijken met deze test.

De 100% overlap met 50km is vergelijkbaar met de >2015 tests. Deze test is niet bedoeld om vervorming en penetratie te beoordelen, maar op de krachten op het lichaam. Dan zijn de G-krachten op het lichaam veel interessanter. Een auto die een overlap test redelijk scoort is te stijf om het bij 100% overlap te begeven. Dat is vooral een test voor de gordelspanner, gordels en airbag. In oudere auto's met spanners en airbags kan het ok zijn, maar wat je ook ziet is dat de achterpassagiers op oudere auto's het slecht doen (pas bij de 2015 test, zijn veel fabrikanten begonnen met spanners achter). Verder is gezien de verf markeringen was en is verwondingen door contact met de dashboard onderkant een ding, maar dat was ook al een punt in de originele EuroNCAP test.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.156 seconden
cpr certification online
cpr certification onlinecpr certification online


Copyright © Hyundai Club Holland 2012-2021. All Rights Reserved. Hyundai Club Holland is geen onderdeel van het merk Hyundai.