- Ontvangen bedankjes 3
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Ratelend metaalachtig geluid bij 1800 toeren in stilstand?
- Black35
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10 maanden 2 weken geleden - 10 maanden 2 weken geleden #58765
door Black35
Ratelend metaalachtig geluid bij 1800 toeren in stilstand? werd gestart door Black35
Hallo allemaal,
Ik heb een ratelend metaalachtig geluid bij 1800. Duidelijk te horen eronder of erboven niets te horen. Dit in stilstand met motorkap open. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Het gaat om een automaat en er staat 183500 op de teller en is uit 2010.
En bij rustig optrekken hoor ik een brommend ratelend geluid, anders dan het bovenstaande geluid en bij minder toeren. Geen idee of deze met elkaar te maken zouden kunnen hebben. Iemand een idee wat dit is en of er een relatie met bovenstaande geluid.
Mocht er meer info nodig zijn laat het mij dan even weten.
Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.
Gr. Black35
Ik heb een ratelend metaalachtig geluid bij 1800. Duidelijk te horen eronder of erboven niets te horen. Dit in stilstand met motorkap open. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Het gaat om een automaat en er staat 183500 op de teller en is uit 2010.
En bij rustig optrekken hoor ik een brommend ratelend geluid, anders dan het bovenstaande geluid en bij minder toeren. Geen idee of deze met elkaar te maken zouden kunnen hebben. Iemand een idee wat dit is en of er een relatie met bovenstaande geluid.
Mocht er meer info nodig zijn laat het mij dan even weten.
Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.
Gr. Black35
Laatst bewerkt 10 maanden 2 weken geleden door Black35.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- JK
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
3 maanden 2 dagen geleden - 3 maanden 2 dagen geleden #59611
door JK
Van een E-Kadett(ilac) naar een C-Kadett coupe - Alfa 146 - Astra - Zafira - Scenic 1 - Scenic 2 - Musa - C3 en Meriva naar een IX35... duurt ff, maar dan heb je ook wat (gehad)
Beantwoord door JK in topic Ratelend metaalachtig geluid bij 1800 toeren in stilstand?
is het niet de einddemper? Ik heb dat, er zit tussenschot los in de demper, rammelt soms bij een bepaald toerental, meestal stil onder het rijden. Dealer bood een nieuwe aan voor €309 ex. montage (1,5h) voor zolang de voorraad strekt.
(of als je het alleen hoort met geopende motorkap => dan motorkap dichtlaten 😉)
(of als je het alleen hoort met geopende motorkap => dan motorkap dichtlaten 😉)
Van een E-Kadett(ilac) naar een C-Kadett coupe - Alfa 146 - Astra - Zafira - Scenic 1 - Scenic 2 - Musa - C3 en Meriva naar een IX35... duurt ff, maar dan heb je ook wat (gehad)
Laatst bewerkt 3 maanden 2 dagen geleden door JK.
- Black35
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 3
1 maand 2 weken geleden #59741
door Black35
Beantwoord door Black35 in topic Ratelend metaalachtig geluid bij 1800 toeren in stilstand?
Dank je wel ik het onderzoeken.