- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Welk model knipperlicht in zijspiegel?
- Martijn1980
-
Onderwerp Auteur
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
1 maand 1 dag geleden #59625
door Martijn1980
Welk model knipperlicht in zijspiegel? werd gestart door Martijn1980
hoi,
ik ben de trotse bezitter van een Hyundai IX20. Prima auto, nooit problemen mee. Althans... De keurmeester van de APK dacht daar anders over. Er blijkt een knipperlicht (LED) in de linker zijspiegel defect te zijn. Nu hebben we dat met een bushfix verholpen (ander model erin geprutst die er niet mooi in past), maar dit is niet zoals het zou moeten.
De vraag is dus: weet iemand welk model knipperlicht dit is? Hij komt uit een IX20. Het is een spiegel met een volle kap, dus niet zo'n halve kap die je vaak ziet. Ik zoek me rot op internet, maar kan het niet vinden. Dus een vraag aan de pro's
Hopelijk kunnen jullie me helpen?
ik ben de trotse bezitter van een Hyundai IX20. Prima auto, nooit problemen mee. Althans... De keurmeester van de APK dacht daar anders over. Er blijkt een knipperlicht (LED) in de linker zijspiegel defect te zijn. Nu hebben we dat met een bushfix verholpen (ander model erin geprutst die er niet mooi in past), maar dit is niet zoals het zou moeten.
De vraag is dus: weet iemand welk model knipperlicht dit is? Hij komt uit een IX20. Het is een spiegel met een volle kap, dus niet zo'n halve kap die je vaak ziet. Ik zoek me rot op internet, maar kan het niet vinden. Dus een vraag aan de pro's
Hopelijk kunnen jullie me helpen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- martin123
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 13
4 weken 2 dagen geleden #59634
door martin123
Beantwoord door martin123 in topic Welk model knipperlicht in zijspiegel?
Heb je al geprobeerd te zoeken via AILeg het onderdeel op een witte achtergrond foto laden op Google in de zoekbalk zit aan de rechterkant een camera hier kun je de foto inladen.Op jou foto is duidelijk het type te lezenOver het algemeen werkt dit goed.Heb ooit voor een karcher hogedrukspuit die meer dan 30 jaar oud was naar een onderdeel gezocht en op die manier gevonden.Onderdeel kwam uit China binnen 5 dag thuis.In Nederland of Europa was het onderdeel niet te vinden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.