- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
welke (E)OBD2 gebruik jij?
- Cees20
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
1 maand 1 week geleden #57524
door Cees20
welke (E)OBD2 gebruik jij? werd gestart door Cees20
Sinds 2 weken ben ik in bezit van een Hyundai IX20 uit 2011.
sinds een paar dagen brand het waarschuwingslampje van het motormanagement .
Ik heb een simpele ELM 327 interface en gebruik de EOBD facile app en krijg de foutmelding P2192.
Maar ik zou graag willen weten welke jullie gebruiken om uit te lezen als je niet echt als een prof bezig bent maar wel af en toe eens wat wil weten,
sinds een paar dagen brand het waarschuwingslampje van het motormanagement .
Ik heb een simpele ELM 327 interface en gebruik de EOBD facile app en krijg de foutmelding P2192.
Maar ik zou graag willen weten welke jullie gebruiken om uit te lezen als je niet echt als een prof bezig bent maar wel af en toe eens wat wil weten,
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Cees20
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 maand 1 week geleden #57537
door Cees20
Beantwoord door Cees20 in topic welke (E)OBD2 gebruik jij?
Gisteren bij de garage geweest foutcode P2192 Regeleenheid EMC1 Brandstofsysteem (cininderbank1) Mengsel te rijk bij vollast.
Maar daar had ik niet voor nar de garage gehoeven wan dat gaf dat eenvoudige ding van mij ook al aan
Het lampje is uit gezet en als het weer gaat branden terugkomen en gaan ze verder kijken, voorlopig zo laten.
Maar daar had ik niet voor nar de garage gehoeven wan dat gaf dat eenvoudige ding van mij ook al aan
Het lampje is uit gezet en als het weer gaat branden terugkomen en gaan ze verder kijken, voorlopig zo laten.
- Cees20
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 maand 3 dagen geleden #57583
door Cees20
Beantwoord door Cees20 in topic welke (E)OBD2 gebruik jij?
wat ik me dan wel afvraag is of er überhaupt mensen zijn die wel eens zelf hun ix20 uitlezen ?
of mijn vraag was verkeerd en moet het zijn : "welk diagnoseapparaat gebruik jij voor je auto"?
of mijn vraag was verkeerd en moet het zijn : "welk diagnoseapparaat gebruik jij voor je auto"?
- Arnold
- Eigenaar/Oprichter
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1077
1 maand 2 dagen geleden #57588
door Arnold
Nice and smooth.
Beantwoord door Arnold in topic welke (E)OBD2 gebruik jij?
zelf heb ik ook zo'n simpel ding.
Voor wat ik doe/wil weten voldoende
Voor wat ik doe/wil weten voldoende
Nice and smooth.
- Tucson V60
- Moderator
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 939
1 maand 2 dagen geleden #57590
door Tucson V60
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)
Beantwoord door Tucson V60 in topic welke (E)OBD2 gebruik jij?
N.a.v. een storing aan de airbag/schoksensoren van mijn Zweed heb ik een Vident 440 gekocht. De prijs bepaald ook wat je kunt zien maar vond (nu €189) genoeg en dat verdien je wel terug als je wat hebt.
Let wel op dat je mogelijk niet alles kunt zien. Van de nieuwere wagens weet ik het zeker niet maar de oudere was het beperkt tot temperatuur en misfires en nog wat dingen. Voor goede diagnose naar de Hyundai.
Let wel op dat je mogelijk niet alles kunt zien. Van de nieuwere wagens weet ik het zeker niet maar de oudere was het beperkt tot temperatuur en misfires en nog wat dingen. Voor goede diagnose naar de Hyundai.
2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)