- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Android Radio met USB kabel op Multimedia aansluiten
- JoopV
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
1 jaar 6 maanden geleden #51653
door JoopV
Android Radio met USB kabel op Multimedia aansluiten werd gestart door JoopV
Beste techneuten,
Ik krijg het maar niet voor elkaar, middels Android Radio, om mijn Samsung A13 mob. tel. werkend op mijn Multimedia van mijn IX20 Premium te krijgen.
Op mijn mobiel is Andriod Radio standaard geinstalleerd en werkend.
Ik gebruik het naar alle tevredenheid al in mijn Renault Trafic bj 2020.
Heb de USB rechtsstreeks in het radio gat gestoken, wat nabij de aut. versnelling pook zit vd IX20.
Bij instellingen IX20 radio systeem kan ik niet iets vinden van het koppelen o.i.d.
Bluetooth bellen en muziek vd telefoon streamen gaat prima !
Zou het kunnen zijn dat mijn IX20 multimedia het Andriod Radio niet ondersteund ?
Mijn Hyundai IX20 is van bj 2018.
Alvast dank voor de info.
Ik krijg het maar niet voor elkaar, middels Android Radio, om mijn Samsung A13 mob. tel. werkend op mijn Multimedia van mijn IX20 Premium te krijgen.
Op mijn mobiel is Andriod Radio standaard geinstalleerd en werkend.
Ik gebruik het naar alle tevredenheid al in mijn Renault Trafic bj 2020.
Heb de USB rechtsstreeks in het radio gat gestoken, wat nabij de aut. versnelling pook zit vd IX20.
Bij instellingen IX20 radio systeem kan ik niet iets vinden van het koppelen o.i.d.
Bluetooth bellen en muziek vd telefoon streamen gaat prima !
Zou het kunnen zijn dat mijn IX20 multimedia het Andriod Radio niet ondersteund ?
Mijn Hyundai IX20 is van bj 2018.
Alvast dank voor de info.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Warmentuuter
- Platinum Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 410
1 jaar 6 maanden geleden #51658
door Warmentuuter
Beantwoord door Warmentuuter in topic Android Radio met USB kabel op Multimedia aansluiten
Bij Hyundai's die Android en Apple carplay ondersteunen vind je dit terug in het menu van je navigatie.
Dat zie ik bij jou niet staan dus ben ik bang dat deze het niet ondersteund.
Dat zie ik bij jou niet staan dus ben ik bang dat deze het niet ondersteund.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: JoopV
- JoopV
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 jaar 6 maanden geleden #51659
door JoopV
Beantwoord door JoopV in topic Android Radio met USB kabel op Multimedia aansluiten
Dank voor het antwoord !
Is er de mogelijkheid om bv een Carlinkit 3.0 toe te passen, of gaat dat ook niet werken ?
Deze bv ?
www.google.com/search?sxsrf=AJOqlzXUdj9o...w=1920&bih=929&dpr=1
Is er uberhaupt een kastje voor mijn situatie, die je plug en play in de radio USB stopt, en dan Android Radio kan gebruiken met de Samsung A13 ?
Alvast dank voor het meedenken.
Is er de mogelijkheid om bv een Carlinkit 3.0 toe te passen, of gaat dat ook niet werken ?
Deze bv ?
www.google.com/search?sxsrf=AJOqlzXUdj9o...w=1920&bih=929&dpr=1
Is er uberhaupt een kastje voor mijn situatie, die je plug en play in de radio USB stopt, en dan Android Radio kan gebruiken met de Samsung A13 ?
Alvast dank voor het meedenken.
- PinoPaan
- Junior Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 5
1 jaar 6 maanden geleden #51748
door PinoPaan
Beantwoord door PinoPaan in topic Android Radio met USB kabel op Multimedia aansluiten
Hey Joop,
Meestal zijn dat soort setjes enkel om de bestaande Android Auto functie draadloos te laten werken met Android vanaf een bepaalde versie. (Kastje vervangt als het ware je mobiel, en kan 'standaard' in de auto blijven zitten. Daardoor maakt jouw telefoon verbinding met dat kastje en hoef je niet steeds je telefoon handmatig aan te sluiten)
In dit geval lijkt er al geen Android Auto functionaliteit te zitten in de Hyundai, dus kan dat niet zomaar toegevoegd worden met zo'n kastje helaas.
Meestal zijn dat soort setjes enkel om de bestaande Android Auto functie draadloos te laten werken met Android vanaf een bepaalde versie. (Kastje vervangt als het ware je mobiel, en kan 'standaard' in de auto blijven zitten. Daardoor maakt jouw telefoon verbinding met dat kastje en hoef je niet steeds je telefoon handmatig aan te sluiten)
In dit geval lijkt er al geen Android Auto functionaliteit te zitten in de Hyundai, dus kan dat niet zomaar toegevoegd worden met zo'n kastje helaas.
- JoopV
- Onderwerp Auteur
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 jaar 6 maanden geleden #51754
door JoopV
Beantwoord door JoopV in topic Android Radio met USB kabel op Multimedia aansluiten
Dank voor je antwoord, Ik laat het hierbij, ga ook geen andere systeem inbouwen zoals andere doen.
Over één jaar of twee vervang ik de Ix20 voor een SUV van het merk Hyundai of Kia.
Alsnog een ieder bedankt voor zijn of haar inbreng.
Mvg JoopV
Over één jaar of twee vervang ik de Ix20 voor een SUV van het merk Hyundai of Kia.
Alsnog een ieder bedankt voor zijn of haar inbreng.
Mvg JoopV
- oord002
- New Member
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 maand 2 dagen geleden #56947
door oord002
Beantwoord door oord002 in topic Android Radio met USB kabel op Multimedia aansluiten
Heb je op de “mediaknop” gedrukt?
met mijn iphone werkt het wel. Kan alles afspelen.
Veel succes, Ruud
met mijn iphone werkt het wel. Kan alles afspelen.
Veel succes, Ruud