- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Achter schokdempers vervangen i20 PB (2011(
- Antoine
-
Onderwerp Auteur
- New Member
-
Minder
Lees meer
1 maand 4 uren geleden #58341
door Antoine
Achter schokdempers vervangen i20 PB (2011( werd gestart door Antoine
Beste mede forumers,
Lange tijd niet actief geweest hier, gewoon omdat het niet nodig was tot nu dan.
Het volgende doet zich voor; de schokbreker links achter van mijn i20 uit 2011 vertoont lekkage, dat was 2 jaar terug al een adviespunt bij de apk maar ik vind het nu tijd om deze dempers te gaan vervangen dus mijn vraag is, ga ik dat zelf kunnen doen? Op internet is weinig info te vinden hierover. In eerste instantie wilde ik het laten doen maar een fastfitter rekende daar 550 euro voor inclusief uitlijnen ( uitlijnen achterdempers of wielen?? ).
Ik ben niet bepaald onhandig (ooit, 50 jaar geleden mijn diploma autotechniek behaald ) maar wel last van artrose in de handen. Gereedschap heb ik voldoende, ook pneumatisch dus dat is het probleem niet,
Mijn vraag is dus of iemand mij aan info kan helpen of een linkje naar een uitleg?
Lange tijd niet actief geweest hier, gewoon omdat het niet nodig was tot nu dan.
Het volgende doet zich voor; de schokbreker links achter van mijn i20 uit 2011 vertoont lekkage, dat was 2 jaar terug al een adviespunt bij de apk maar ik vind het nu tijd om deze dempers te gaan vervangen dus mijn vraag is, ga ik dat zelf kunnen doen? Op internet is weinig info te vinden hierover. In eerste instantie wilde ik het laten doen maar een fastfitter rekende daar 550 euro voor inclusief uitlijnen ( uitlijnen achterdempers of wielen?? ).
Ik ben niet bepaald onhandig (ooit, 50 jaar geleden mijn diploma autotechniek behaald ) maar wel last van artrose in de handen. Gereedschap heb ik voldoende, ook pneumatisch dus dat is het probleem niet,
Mijn vraag is dus of iemand mij aan info kan helpen of een linkje naar een uitleg?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- joop1981
-
- Elite Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 150
1 maand 2 uren geleden - 1 maand 1 uur geleden #58344
door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Achter schokdempers vervangen i20 PB (2011(
Voor en achter in één filmpje:
www.youtube.com/shorts/fTB0f1lPzDU?feature=share
www.youtube.com/shorts/fTB0f1lPzDU?feature=share
Laatst bewerkt 1 maand 1 uur geleden door joop1981.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Antoine
- Antoine
-
Onderwerp Auteur
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
1 maand 1 uur geleden #58345
door Antoine
Beantwoord door Antoine in topic Achter schokdempers vervangen i20 PB (2011(
Hartelijk dank, daar kan ik wat mee.