• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Start problemen

• Rauf
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Lees meer
1 maand 2 dagen geleden #57589 door Rauf
Start problemen werd gestart door Rauf
Goedemorgen allemaal,

Via google ben ik op dit forum uitgekomen.

Ik hoop dat iemand advies kan geven over het volgende probleem.

Sinds 4 weken geleden heeft de I20 uit 2011 van mijn vrouw start problemen. De ene keer start de auto gelijk de andere keer na meerdere pogingen ( 2 tot 4 ).

Nu is de auto 19 nov, naar de Huyndai dealer zelf geweest. Het probleem is uitgelegd en de terugkoppeling vanuit Huyndai was:

Accu getest- storingen uitgelezen-laadstroom gemeten, geen bijzonderheden geconstateerd. Er is niks aan de hand. ( zelf als eerst geprobeerd met startkabels de auto aan de praat te krijgen, heeft geen effect ). Er was nog een mogelijkheid gaven zij aan, maar bood geen garantie op het probleem was het vervangen van het contact slot.

Dus de contactring en de antenna assy coil zijn vervangen. De auto heeft het twee en halve week gedaan en sinds afgelopen vrijdag treed het probleem weer op tot op de dag van vandaag. Is nog helemaal niet aan de praat gekregen.

Ik heb weinig verstand van auto's, maar de motor draait wel zoals ik het beleef alleen slaat niet door.

Twee jaar geleden hebben wij dit probleem ook gehad en heeft de auto bij een bevriende monteur gestaan en die kon na 3 dagen ook niks vinden.

Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn ?
Is het verstandig om de auto nogmaals naar de dealer te brengen ( zal gesleept moeten worden) en dan weer een rekening te krijgen met wel of geen oplossing.

Alvast bedankt voor de hulp/advies/ideen.

Met vriendelijke groet Rabani Rauf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
1 maand 2 dagen geleden #57591 door Tucson V60
Beantwoord door Tucson V60 in topic Start problemen
Ik kan alleen putten uit de ervaring met de voormalige Tucson. Je geeft aan start niet maar draait de startmotor wel of gebeurd er helemaal niks?

Bij de Tucson zijn toen het brandstof en main relais vervangen en zijn alle connectoren onder de zekeringkast nog eens bekeken en goed aangedrukt. Waarschijnlijk deze deze kast ook bij de motor.

Deze stopte plots en contact uit en weer aan en hij deed het weer. Mijn vrouw stond midden op een druk kruispunt en wagen dood. Scenario spoorweg overgang.........
Bij de garage konden ze niets vinden tot er een nieuwe monteur dit met deze wagen bij zijn vorige werkplaats had gehad. Hij heeft het opgelost en sinds die tijd nooit meer een probleem gehad.
Niet alles kun je uitlezen en bij velen houd het op.

2013~2021 Tucson V6 2.7 175pk-240Nm (bwjr 2005)
2021~heden Volvo V60 T6 3.0 AWD Summun, Heico tuned +K&N intake filter 340PK-520Nm (bwjr 2011)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.