- Ontvangen bedankjes 0
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
remlichten
- Hendrik02
-
Onderwerp Auteur
- New Member
-
Minder
Lees meer
1 maand 2 weken geleden - 1 maand 1 week geleden #58204
door Hendrik02
remlichten werd gestart door Hendrik02
Hallo,
Bij het intrappen van het rempedaal gaan na een paar seconden de remlichten flikkeren
intussen hebben we denk ik alles wel bekeken : lampjes, massa, remschakelaar, accu, zekering, etc
we krijgen dit niet klaar, iemand suggesties?
hyundai i10 1.2 bj 2011
Bij het intrappen van het rempedaal gaan na een paar seconden de remlichten flikkeren
intussen hebben we denk ik alles wel bekeken : lampjes, massa, remschakelaar, accu, zekering, etc
we krijgen dit niet klaar, iemand suggesties?
hyundai i10 1.2 bj 2011
Laatst bewerkt 1 maand 1 week geleden door Hendrik02.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Alias
-
- Premium Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 55
1 maand 2 weken geleden #58208
door Alias
17-12-2021 Tucson HEV 230 pk Premium, Silky Bronze Two Tone Dark Knight, besteld. Verwachte levering (augustus 2022), oktober 2022. Levering 28-1-2023.
Beantwoord door Alias in topic remlichten
Om een antwoord te krijgen op uw vraag is het van belang dat u de gegevens van uw auto vermeldt zoals merk, type en bouwjaar.
Moderne auto's hebben bij een noodstop een veiligheidsfunctie waarbij de remlichten al knipperend oplichten. Mogelijk dat dit zich bij u voordoet of er is een storing in dat veiligheidssysteem.
Bij een stilstaande auto zou bij het inschakelen van het rempendaal volgens mij dat systeem niet in werking moeten treden, maar op dit punt ben ik niet zeker. Succes.
Moderne auto's hebben bij een noodstop een veiligheidsfunctie waarbij de remlichten al knipperend oplichten. Mogelijk dat dit zich bij u voordoet of er is een storing in dat veiligheidssysteem.
Bij een stilstaande auto zou bij het inschakelen van het rempendaal volgens mij dat systeem niet in werking moeten treden, maar op dit punt ben ik niet zeker. Succes.
17-12-2021 Tucson HEV 230 pk Premium, Silky Bronze Two Tone Dark Knight, besteld. Verwachte levering (augustus 2022), oktober 2022. Levering 28-1-2023.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.