- Ontvangen bedankjes 1
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?
- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.
Beetje een gekke vraag
- Superkoe
-
Onderwerp Auteur
- New Member
-
Minder
Lees meer
3 maanden 1 dag geleden - 3 maanden 1 dag geleden #57880
door Superkoe
Beetje een gekke vraag werd gestart door Superkoe
Beste allemaal,
Ondertussen rijd ik alweer 3 maanden rond in mijn fijne I10 uit 2011.Bij mijn eigen garage meteen de hele boel onder handen genomen.
Nieuwe waterpomp
Nieuwe distributieriem
Nieuwe filters
Olie ververst
En 4 nieuwe banden er op laten zetten.
Ik heb aangegeven dat de huidige originele wieldoppen er niet meer op hoefden worden gemonteerd want die waren ook echt niet mooi meer en stuk aan alle kanten.
Ik heb er alleen niet bij stil gestaan dat een normale 13 inch wieldop niet zal gaan passen. Ik google me suf maar kom dan alleen de originele wieldoppen tegen waarbij de wielbouten dus weer door de wieldop gemonteerd word en eigenlijk begin ik daar liever niet aan. Ik ben nu dus op zoek naar 13 inch wieldoppen die over de wielbouten heen vallen en ik dus ook zelf weer kan vervangen zonder met een krik etc aan de gang te moeten. Als vrouw wil ik er niet al teveel gedoe mee hebben en wil ik een gewone wieldop er zelf op kunnen zetten zonder met een krik en al dat gedoe bezig hoeven te zijn
De kans bestaat natuurlijk ook dat dat soort wieldoppen niet bestaan?
Weten jullie het? Of hebben jullie misschien een idee?
Mijn dank zal groot zijn.
Ondertussen rijd ik alweer 3 maanden rond in mijn fijne I10 uit 2011.Bij mijn eigen garage meteen de hele boel onder handen genomen.
Nieuwe waterpomp
Nieuwe distributieriem
Nieuwe filters
Olie ververst
En 4 nieuwe banden er op laten zetten.
Ik heb aangegeven dat de huidige originele wieldoppen er niet meer op hoefden worden gemonteerd want die waren ook echt niet mooi meer en stuk aan alle kanten.
Ik heb er alleen niet bij stil gestaan dat een normale 13 inch wieldop niet zal gaan passen. Ik google me suf maar kom dan alleen de originele wieldoppen tegen waarbij de wielbouten dus weer door de wieldop gemonteerd word en eigenlijk begin ik daar liever niet aan. Ik ben nu dus op zoek naar 13 inch wieldoppen die over de wielbouten heen vallen en ik dus ook zelf weer kan vervangen zonder met een krik etc aan de gang te moeten. Als vrouw wil ik er niet al teveel gedoe mee hebben en wil ik een gewone wieldop er zelf op kunnen zetten zonder met een krik en al dat gedoe bezig hoeven te zijn

De kans bestaat natuurlijk ook dat dat soort wieldoppen niet bestaan?
Weten jullie het? Of hebben jullie misschien een idee?
Mijn dank zal groot zijn.
Laatst bewerkt 3 maanden 1 dag geleden door Superkoe.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Arnold
-
- Eigenaar/Oprichter
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1086
3 maanden 10 uren geleden #57883
door Arnold
Nice and smooth.
Beantwoord door Arnold in topic Beetje een gekke vraag
Hoi,
ik denk dat er andere moeren gemonteerd dienen te worden voor je wieldoppen er "overheen"kan plaatsen. Deze steken te ver uit.
Je kan de gaten van de "overzet" doppen groter boren zodat ze over de moer heen vallen, fraai wordt dat niet.
ik denk dat er andere moeren gemonteerd dienen te worden voor je wieldoppen er "overheen"kan plaatsen. Deze steken te ver uit.
Je kan de gaten van de "overzet" doppen groter boren zodat ze over de moer heen vallen, fraai wordt dat niet.
Nice and smooth.
- Superkoe
-
Onderwerp Auteur
- New Member
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
2 maanden 3 weken geleden - 2 maanden 3 weken geleden #57930
door Superkoe
Beantwoord door Superkoe in topic Beetje een gekke vraag
Dank voor je reactie Arnold.
Ik ben de laatste dagen ook nog even aan het rondbellen geweest maar kom tot de conclusie dat ik er denk ik goed aan doe om nieuwe originele hyundai velgen te laten monteren.
Dus zeg maar terug naar de oude situatie maar dan met nieuwe wieldoppen.
Ik ben de laatste dagen ook nog even aan het rondbellen geweest maar kom tot de conclusie dat ik er denk ik goed aan doe om nieuwe originele hyundai velgen te laten monteren.
Dus zeg maar terug naar de oude situatie maar dan met nieuwe wieldoppen.
Laatst bewerkt 2 maanden 3 weken geleden door Superkoe.