• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

Zijn er al ideeen/plannen voor nieuwe HCH meeting?

Enquete: Wanneer zou de meeting goed uitkomen (werd beëindigd 0000-00-00 00:00:00)

Juni
2 15.4%
Juli
2 15.4%
Augustus
6 46.2%
September
3 23.1%
Totaal aantal stemmers: 13
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
Meer
12 jaren 1 maand geleden - 12 jaren 1 maand geleden #9135 door kpaulu
Ik dacht zal de gemoederen met het mooie weer is aanslingeren :P zijn er vanuit sommige mensen al plannen voor een meeting?
en misschien kan je hier invullen wat het beste uitkomt, om zo veel mogelijk mensen naar de meeting te krijgen.

met het schaamrood op de kaken vertellen dat de Hyundai weg is...

Hyundai coupe 2.0 fx 1999 (2011-2013)

Hyundai coupe 2.7 V6 2003 (2013-2016)

Hyudai Tucson 2.0 2005 (2012-heden)
Laatst bewerkt 12 jaren 1 maand geleden door kpaulu.

Graag Inloggen deelnemen aan het gesprek.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9137 door Pjork
Kom ik stiekem om een hoekje kijken (zet de mini dan 3 straten verder op) :blush:

In afwachting van de krachtige Hyundai N, rij ik in een BMW Z4.

• Marv46
  • Clubkrant / meeting organisator
  • Clubkrant / meeting organisator
Meer
12 jaren 1 maand geleden #9139 door Marv46
Tot nu toe nog geen concrete plannen, behalve het volgende:

We gaan op het Japfest staan (officieel als club), zie dit topic daarvoor. Dat kun je ook zien als een meeting.

Daarnaast was in ieder geval het idee om de eerstvolgende meeting in Brabant te doen, gezien de laatste in Gelderland was en er erg veel leden uit Brabant en omliggende provincies (en uit België) komen.

Meer
12 jaren 1 maand geleden #9142 door kpaulu
Klopt zodra ik 100% weet of ik kan japfest zal ik er zijn. En in Brabant is voor mijzelf ook te doen

met het schaamrood op de kaken vertellen dat de Hyundai weg is...

Hyundai coupe 2.0 fx 1999 (2011-2013)

Hyundai coupe 2.7 V6 2003 (2013-2016)

Hyudai Tucson 2.0 2005 (2012-heden)

Meer
12 jaren 1 maand geleden - 12 jaren 1 maand geleden #9144 door Patrick27

Pjork schreef : Kom ik stiekem om een hoekje kijken (zet de mini dan 3 straten verder op) :blush:

Hoezo? Mogen wij niet om de beurt je mini afraggen ;) dan kan je weer gewoon Hyundai rijden :P.

Marv46 schreef : Tot nu toe nog geen concrete plannen, behalve het volgende:

We gaan op het Japfest staan (officieel als club), zie dit topic daarvoor. Dat kun je ook zien als een meeting.

Daarnaast was in ieder geval het idee om de eerstvolgende meeting in Brabant te doen, gezien de laatste in Gelderland was en er erg veel leden uit Brabant en omliggende provincies (en uit België) komen.

Mooi in Brabant :D. Ik zal ff wat data`s erop zetten dat ik iig op zaterdag/zondag vrij ben:
April: 5-6-26-27
Mei: 10-11-31
Juni: 1-14-15
Juli: 5-6-19-20
Augustus: 9-10-23-24
September: 6e tot uur of 16:00, 13-14-27-28
Oktober: 18-19
Vanaf november ieder weekend.

Misschien idee om bij De Stok in Roosendaal af te spreken, heb je grote parkeerplaats, kinderspeeltuin voor de kids, kartbaan in de buurt en skydive centrum. Andere locaties mag ook! En eventueel daar aanvast ergens eten (wokken ofzo?) Of all you can eat bij Kookpunt in Roosendaal
Laatst bewerkt 12 jaren 1 maand geleden door Patrick27.

Meer
12 jaren 1 maand geleden - 12 jaren 1 maand geleden #9160 door Pjork

Pjork schreef : Kom ik stiekem om een hoekje kijken (zet de mini dan 3 straten verder op) :blush:

Hoezo? Mogen wij niet om de beurt je mini afraggen ;) dan kan je weer gewoon Hyundai rijden :P.

Marv46 schreef :

:ohmy: :ohmy: :ohmy: 4 straten verderop,.... ;)

Maar was eigenlijk om jullie te beschermen tegen de aanblik van een Mini,...want ik begrijp dat dit nogal gevoelig kan liggen,......(kan in geval van nood de Hyundai Accent van mijn dochter meenemen, maar ben dan minder gelukkig om in een babyblauwe auto in het openbaar te moeten verschijnen) :unsure:

In afwachting van de krachtige Hyundai N, rij ik in een BMW Z4.
Laatst bewerkt 12 jaren 1 maand geleden door Pjork.