• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png

M.A.S. meets HCH-forumleden

  • MAS
  • Onderwerp Auteur
  • Hoofdsponsor
  • Hoofdsponsor
Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden - 6 jaren 3 maanden geleden #32159 door MAS
M.A.S. meets HCH-forumleden werd gestart door MAS
Afgelopen tijd weer wat forumleden persoonlijk ontmoet en van advies/onderhoud/accessoires voorzien.

Sommige op locatie, sommige op één van mijn werkplekken, andere weer in mijn bescheiden werkplaatsje.
Bij elk nieuw contact zie ik vaak de twijfel in het gezicht, heb ik hier de reis naar Lelystad voor gemaakt?
Dan na een korte uitleg en demonstratie van de GDS-tester (Hyundai tester), mijn aanwezige speciaal gereedschap, het gewone gereedschap en mijn passie voor Hyundai, ga ik aan het werk. De mening is dan al vaak een stuk bijgedraaid. Tijdens de werkzaamheden, waarbij ik veel uitleg maar ook hard doorwerk, worden de leden steeds enthousiaster. Uiteindelijk als alle werkzaamheden zijn uitgevoerd, vragen beantwoord, komt de rekening naar voren.

Ook dan slaat de verbazing weer toe. Dit zijn geen dealerprijzen, geen universeel-prijzen, maar M.A.S.-prijzen.
Dan komen er opnieuw vragen: doe jij dit ook, doe jij dat ook? Als ik dit ook positief beantwoord, is de reactie bijna altijd: tot de volgende keer !!!

Aangezien ik veel freelance werk doe voor andere garages op locatie, is het voor mij niet rendabel om een eigen grote werkplaats te hebben. Mede gezien het feit dat ik sommige panden meteen voor een paar jaar moet huren. Ik wil niet een prijsvechter zijn op een industrieterrein tussen diverse 'kleine autogarages'. Ik wil ook geen shoppers als klanten of een diagnosecentrum zijn die zelf niets mag herstellen.
Nee, weg met hoge overheadkosten, maar klanten waarmee ik een eerlijke band kan opbouwen, vakmanschap en kennis kan bieden. Dit alles tegen scherpe prijzen die de rit naar Lelystad de moeite waard maken. Maar waar ik ook een eerlijke boterham aan kan verdienen.

Misschien dat sommige forumleden hun ervaringen met M.A.S. kunnen/willen delen?

Zie dit topic als een soort M.A.S.-review pagina.

Met vriendelijke groet,
Hein aka M.A.S. Melissen Automotive Support

Voorheen GMW op dit forum.

Echter ben ik nu als zelfstandige begonnen. Vandaar mijn bedrijfsnaam M.A.S.

In 2007 en 2012 voor Hyundai meegedaan aan de Hyundai Skill Olympics.
En in 2007 in Korea de titel: Beste Monteur van Europa behaald.
In 2012 in Duitsland de 4e plaats bereikt.
Laatst bewerkt 6 jaren 3 maanden geleden door MAS.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Ronald, Willie Wortel, Sigma

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden - 6 jaren 3 maanden geleden #32162 door Willie Wortel
Beantwoord door Willie Wortel in topic M.A.S. meets HCH-forumleden
Dag Hein

Ik was in november bij je voor reparatie en overeengekomen onderhouds items en dat was prima in orde met name de openheid van zaken en het zelf aanwezig kunnen zijn........niet in de weg lopen natuurlijk.....dat is een verademing ten opzichte van de dealer cultuur die je als klant in werkelijkheid op de laatster plaats zet

Voor onze leden hier een fotootje tijdens jouw werkzaamheden aan mijn i40
Nogmaals dank voor je niet aflatende hulp hier on line en natuurlijk aan onze autos

Mijn dank Wil de Jong alias Willie Wortel
Laatst bewerkt 6 jaren 3 maanden geleden door Willie Wortel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: MAS

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #32224 door e8f88f36608ce9ca43353f860b7f54ba
In bovenstaande berichten kan ik me helemaal vinden.
Een gelikte garage met een mooie brug ziet er misschien beter uit en is ergonomisch wat handiger maar hoeft niets af te doen aan de kwaliteit van het uitgevoerde werk.
Ik ben na de beurt zeer tevreden, dingen die ik belangrijk vind zoals b.v. even wat extra aandacht aan de gangbaarheid van de remklauwen en blokken zijn goed en zonder allerlei meerprijzen uitgevoerd. Gelijk even de wielen van voor naar achter, geen probleem. (wilde de dealer ooit 60 euro voor vragen!)
Er was volgens het diagnose apparaat een update beschikbaar voor het motormanagement, die is uitgevoerd en dat is merkbaar. Vooral het oppakken in lage toeren is verbeterd waardoor het gat dat enigszins viel als de koppeling aangreep nu weg is. Iemand die de auto niet kende zou hem af kunnen laten slaan bij optrekken, dat is nu helemaal weg.
Vooral het laatste is ook weer een pluspunt ten opzichte van de universele garage die deze apparatuur en update niet heeft.

Hein, bedankt!

Nu Seat Arona maar voorheen Kona 2018, I30 2013, I20 2015
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Willie Wortel, MAS

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #33018 door Sigma
Beantwoord door Sigma in topic M.A.S. meets HCH-forumleden
Ik heb hier op het forum genoeg mogen lezen over jou kennis en betrouwbaarheid daar zal het zeker niet aan liggen..

Zelf heb ik altijd in Amsterdam gewoond en ruim 15 jaar in Almere...nu woon ik al weer 12 jaar in Sprundel (Brabant) Afstand naar Lelystad is ca. 160 km enkel reis....Maar ik weet nu al dat ik in de toekomst deze afstand met veel plezier zal maken als ik je nodig zal hebben.....aangezien ik regelmatig in Almere komt aangezien mijn zoon daar woont....
De volgende gebruiker (s) zei dank u: MAS

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden #33025 door Henk1959
Beantwoord door Henk1959 in topic M.A.S. meets HCH-forumleden
Ik ben bij Hein geweest, voor de ABS ring te laten vervangen, daar zat een breuk in. Remolie is toen ook meteen ververst, en mijn 2e afstandbediening geactiveerd. Ik ben zeer tevreden met zijn werkzaamheden, en als het nodig is ga ik zeker weer bij hem lang. Voor mij is dat de enkele reis van 220 km zeker waard.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: MAS

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 1 maand geleden - 6 jaren 1 maand geleden #33058 door Willie Wortel
Beantwoord door Willie Wortel in topic M.A.S. meets HCH-forumleden
Beste Hyundai leden

Hein is best cool, druk in de weer voor eenieder, meestal behoorlijk direct maar oprecht.....en hij heeft een superleuke vrouw en gezin
We kunnen terecht blij zijn met zo n aktief HCH lid B) :cheer:

Ik kwam zelf van de Honda club en ook daar zijn deze technische mensen met zo n hart voor de auto met een lampje te zoeken
dus hou Hein in ere dan kun je nog veeel plezier en hulp ervaren

ps ik heb geen aandelen in MAS
Laatst bewerkt 6 jaren 1 maand geleden door Willie Wortel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: MAS

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.