• slide-1.png
  • slide-2.png
  • slide-3.png
  • slide-4.png
  • slide-5.png
LET OP:
Heb je een technische vraag, of heb je een technische tekening nodig?

- Probeer zo duidelijk mogelijk het probleem te omschrijven.

Trekhaak / bedrading van Hyundai

• ludo
  • Onderwerp Auteur
  • New Member
  • New Member
Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #56382 door ludo
Een vraagje.Heeft iemand een elektrisch aansluitschema van een Hyundai trekhaak?Ja, je kunt van alles vinden op internet, maar wat ik tegenkom is veelal van Brink.Niets mis mee, maar ik zie dat bij mijn Hyundai trekhaak er een aantal kleuren draden bijzitten, welke afwijken van wat gebruikelijk is.Dus voor dat ik iets tegen de dealer ga roepen, eerst even nog een keer controleren (en meten!) Mijn dank is alvast groot!Ludo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 maanden 2 weken geleden #56393 door martin123
Beantwoord door martin123 in topic Trekhaak / bedrading van Hyundai
Maakt het wat uit welk merk, de aansluiting schema voor een trekhaak is universeel.Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat als je bijvoorbeeld een fietsdrager monteert.Er zijn auto’s die tijdens achteruitrijden dit zien als iets op de weg en automatisch remmen. Je moet dan in de instellingen van de auto aangeven dat je de trekhaak gebruikt.Mag aannemen dat bij jou auto via de dealer een trekhaak onder gezet is.Dan zitten alle draden op de juiste plek.Alles wat achter de trekhaak hangt zal dan werken.Werkt het niet dan moet je kijken in de instellingen van de auto.

Lees meer
9 maanden 2 weken geleden - 9 maanden 2 weken geleden #56395 door joop1981
Beantwoord door joop1981 in topic Trekhaak / bedrading van Hyundai
Het 'staal' kan prima van een ander merk zijn zoals van Brink.
Maar de kabelboom met daarin de 'black box' zou
ik toch echt bij Hyundai kopen.
Deze is afgestemd op de computer van jouw type en bouwjaar Tucson.
Dit om verassingen te voorkomen zoals een op hol slaande knipperlicht automaat.
Of rode knipperende driehoeken op je scherm wanneer er een fietsendrager achter hangt.
En let wel. Allerlei soorten verlichting moet deze black box aan kunnen: zoals gloeilampen maar ook led.
Ga er maar aanstaan.
De mijne werkt prima. En over een kleur draad zou ik me maar helemaal niet druk maken.
Laatst bewerkt 9 maanden 2 weken geleden door joop1981.